نسخه چاپی

پایان نوسازی ۱۵ سینما امسال در كشور

مدیركل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی كشور گفت: امسال كار نوسازی حدود ۱۵ سینما در سطح كشور به اتمام می رسد.

به گزارش نما به نقل از مهر: مدیرکل سینمای حرفه ای سازمان سینمایی کشور گفت: امسال کار نوسازی حدود ۱۵ سینما در سطح کشور به اتمام می رسد.

محمدرضا فرجی ظهر سه شنبه گذشته در جریان بازدید از اماکن هنری و سینمای در حال ساخت آبادان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تاکید بر اینکه مردم آبادان به طور واقعی اهل سینما و هنر هستند، افزود: شهر آبادان طی سالیانی به عنوان نخستین شهر دارای سینما در سطح کشور بود اما متاسفانه در زمان حاضر از این امکان بی بهره است.

وی با اشاره به تعطیلی ۱۲ ساله سینما آبادان (سهیلا سابق) به دلیل وجود ایرادات فنی به رغم انجام بازسازی پیشین آن تصریح کرد: خوشبختانه از زمانی که حوزه هنری خواستار تعمیر و بازسازی سینما آبادان شد، این کار با سرعت و شتاب بسیار خوبی پیگیری و دنبال شد.

او با بیان اینکه ایرادات قابل رفع است، افزود: در زمان حاضر کار نصب سیستم پخش دیجیتال فیلم و صدا در حال انجام است و حضور، سرکشی و بازدید برخی از اعضای کمیسیون پنج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینما آبادان در راستای بررسی و رفع مشکلات احتمالی انجام شده است.
وی از افتتاح و بهره برداری این سینما پیش از آغاز هفته دفاع مقدس نیز خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ متقاضیان زیادی برای احداث سالن و پردیس سینما از سراسر کشور داشته ایم، اظهار کرد: برخی از متقاضیان زمین های خود را برای ساخت پردیس سینمایی پیشنهاد دادند ضمن آنکه تقاضاهایی را نیز برای بازگشایی دوباره برخی از سینمای های تعطیل شده، دریافت کرده ایم.

فرجی با تاکید بر ممنوعیت هر شکل از تبلیغ فیلم در شبکه های ماهواره ای افزود: با توجه به پیگیریهای انجام شده از سوی ما و دادستانی هیچ گونه ارتباط مستقیمی از ناحیه دفاتر پخش فیلم ما انجام نشده و تهیه کنندگان به شکل خودسرانه این کار را انجام داده اند و سازمان سینمایی و قوه قضایی این عمل را محکوم و رد می کند.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...