نسخه چاپی

گزارش آتش‌سوزی‌های اخیر در مجتمع‌های پتروشیمی به مجلس

رئیس كمیسیون انرژی مجلس گفت كه هفته آینده این كمیسیون گزارشی در مورد آتش‌سوزی‌های اخیر در مجتمع‌های پتروشیمی به صحن علنی جهت قرائت ارائه خواهد كرد كه این گزارش ناظر به مسائل كارگری، مدیریتی،‌بیمه‌ای و موارد مختلف است.

به گزارش نما، فریدون حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز هیأتی از کمیسیون انرژی به منطقه گناوه و بندر بوشهر جهت بررسی آتش‌سوزی‌های روز گذشته در مجتمع پتروشیمی در این منطقه فرستاده شد که این هیأت از کمیته نفت و گاز شامل بهرام‌نیا، خدری و خالدی از اعضای کمیسیون هستند.

وی با بیان اینکه گزارش اولیه‌ای در مورد پتروشیمی ماهشهر نیز تهیه شده است، گفت: قرار است برای گزارش تکمیلی هیأت دیگری به ریاست آقای عدل هاشمی به عنوان رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون در این منطقه اعزام شوند تا گزارش تکمیلی از آتش‌سوزی در پتروشیمی ماهشهر و وضعیت این منطقه تهیه و به کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون انرژی با تأکید بر اینکه باید دلایل و عوامل بروز آتش‌سوزی‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد، گفت: ان‌شاءالله کمیسیون انرژی هفته آینده گزارشی در این مورد برای اطلاع مردم و نمایندگان به صحن علنی ارائه خواهد داد که این گزارش ناظر بر مسائل مربوط به کارگری، بیمه‌ای، مدیریتی و موارد مختلف دخیل در آتش‌ سوزی در مجتمع‌های پتروشیمی است.

حسنوند با تأکید بر اینکه خرابکاری عمدی در این آتش‌سوزی‌ها وجود نداشته است، گفت: ما تاکنون اسناد و مدارکی در مورد خرابکاری عمدی در آتش‌سوزی مجتمع‌های پتروشیمی به دست نیاوردیم. از این‌رو هرگونه خرابکاری عمدی توسط برخی گروه‌های ضدانقلاب به شدت تکذیب می‌شود و به باور ما بیشتر مشکلات ایمنی، مدیریتی و مسائل کارگری دخیل بوده است.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...