نسخه چاپی

پیام رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت روز خبرنگار

رئیس سازمان صداوسیما در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، با تجلیل از مقام خبرنگاران، آنان را راویانی صادق توصیف كرد كه پرتلاش و بی‌وقفه در عرصه اطلاع رسانی گام بر می‌دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، عسکری در پیام خود جایگاه رفیع رسانه ملی را در عرصه اطلاع رسانی، مرهون تلاش خبرنگارانی دانسته است که در شبکه‌های ملی و بین المللی و در مقاطع حساس توانسته‌اند با جریان یک سویه رسانه‌های کشورهای سلطه‌گر، مقابله و حقایق را افشا کنند.


متن پیام دکتر عسکری رئیس سازمان صدا و سیما به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

” به نام خدا

«ن، والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد، روز بزرگداشت راویان صادق جامعه، چشمان تیزبین و زبان‌های حقیقت جویی است که پرتلاش و بی‌وقفه در عرصه اطلاع رسانی گام برمی دارند. این روز، پاسداشت پرچمداران وادی قلم و آگاهی است؛ کسانی که به حرمت قلم، سعی در نگاشتن حقیقت دارند و برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار صحیح اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

مجاهدان دلسوزی که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش اند و به انحصارطلبان رسانه‌ای جهات ثابت کرده‌اند که صدای حق و حقیقت هیچگاه خاموش شدنی نیست.

بدون شک جایگاه رفیع فعلی رسانه ملی در عرصه اطلاع رسانی،مرهون تلاش خبرنگاران عزیزی است که در شبکه های ملی و بین المللی و در مقاطع حساس توانسته اند با جریان یک سویه رسانه های کشورهای سلطه گر ،مقابله کرده و حقایق را افشا نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار رسانه ملی، از درگاه حضرت حق برای تمامی طلایه داران عرصه خبر، سلامتی و توفیق تلاشی آگاهانه و سرشار از صداقت، مسئلت دارم.

علی عسکری؛ رئیس سازمان صدا و سیما “

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...