نسخه چاپی

فرزندان شهدا از امتیازات برابر با جانباران پنجاه درصد و بالاتر برخوردار شدند

با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه و به موجب بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه فرزندان شهدا از تمامی امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای جانبازان پنجاه درصد و بالاتر برخوردار شدند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه فرزندان شهدا از امتیازات برابر با جانباران پنجاه درصد و بالاتر برخوردار شدند.

به موجب بند الف ماده 44 قانون برنامه پنجم توسعه فرزندان شهدا از تمامی امتیازات و مزایای مقرر در قوانین و مقررات مختلف برای جانبازان پنجاه درصد و بالاتر (به استثناء تسهیلات خودرو، حق پرستار و کاهش ساعت کاری) برخوردارند.

در نامه رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزیر آموزش و پرورش آمده است: از آنجا که فوق العاده موضوع ماده 51 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران از ابتدای سال جاری برای افراد مصرح در قانون اجرا شده، اما به فرزندان معزز شهدای شاغل در وزارت آموزش و پرورش تسری نیافته است، باید به استناد ماده 235 قانون برنامه پنجم توسعه که در بیست و چهارم اسفند سال 94 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است موضوع این ماده برای فرزندان شهدا که در آن وزارتخانه شاغل هستند نیز از ابتدای سال جاری برقرار گردد.

۱۳۹۵/۵/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...