نسخه چاپی

قتل داماد به خـاطر كتك زدن خواهر

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: مرد جوان دامادشان را به دلیل این که خواهرش را کتک می زد، به قتل رساند.

چندی قبل مأموران پلیس استان فارس از قتل مردی افغانی در شیراز با خبر شدند. به دنبال گزارش قتل این مرد ماموران بلافاصله در محل حاضر شده و جسد مرد جوانی را در حالی که غرق در خون روی زمین افتاده بود مشاهده کردند. پس از بررسی دقیق صحنه جنایت موضوع به شرافتی بازپرس دادسرای جنایی شیراز گزارش و وی نیز در محل حاضر شد.

در بررسی های اولیه مشخص شد که وی ضربه مغزی شده است از این رو به دستور بازپرس پرونده جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ردپاي يك آشنا در جنایت

در تحقیقات از خانواده همسر قربانی ماموران دریافتند که وی از مدت ها قبل با همسرش اختلاف داشته است از این رو احتمال دادند آنها از این جریان با خبر هستند به همین دلیل از پدرزن قربانی تحقیق کرده و سرنخ هایی به دست آوردند.

به دنبال اظهارات اين مرد، تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي شیراز با دستور قاضي جنايي تحقيقات خود را براي پيدا كردن سرنخی از قتل شروع كردند. تيم تحقيق در نخستين اقدام به بررسي روابط مقتول با همسرش پرداختند.

همين كافي بود تا كارآگاهان راهي محل زندگی مقتول شوند و در تحقيقات مشخص شد كه وی مدام همسرش را کتک می زده است. از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد.

اظهارات همسایگان مقتول

یکی از همسایگان مقتول مدعی شد که وی با همسرش اختلاف داشته است گفتههاي وی نشان ميداد كه كليد معماي جنايت در اختيار خانواده همسر اوست. ازاین رو تحقیقات گسترده ای را انجام و پی بردند که این جنایت توسط برادرزن مقتول رخ داده است.با به دست آمدن این سرنخ كارآگاهان راهي مخفيگاه تنها مظنون جنایت شدند اما دریافتند که وی از محل متواری شده است.

در نهایت پس از گذشت مدتی برادرزن جنایتکار را دستگیر کردند. پسر جوان در بازجوييهاي نخست ادعا كرد كه اطلاعي از سرنوشت دامادشان ندارد.

هرچند او خود را بيگناه ميدانست اما كارآگاهان مدارك و شواهدي در دست داشتند كه نشان ميداد كسي جز او از راز قتل مرد افغانی خبردار نيست.

پس از ساعتها بازجويي، در نهايت پسرجوان قفل سكوت را شكست و با اعتراف او راز اين پرونده فاش شد. او گفت: چندماهي ميشد که خواهرم با همسرش اختلاف شدید داشت. او مدام خواهرم را کتک می زد. چندین بار از او خواسته بودیم که دست از این کار بردارد زیرا این موضوع باعث ناراحتی تمام اعضای خانواده ام شده بود.

پس از آن يكي دوبار با هم تلفني صحبت كرديم و حتي يكبار از او خواستم دست از کارهایش بردارد. اما بی فایده بود. روز حادثه با دامادمان سر همین مسئله درگیر شدیم.او را هل دادم روی زمین افتاد از سرش خون می آمد. پس از چند دقیقه نیز جان خود را از دست داد.

اقرار اين مرد به جنايت خاموش، كافي بود تا قاضي شرافتی كشيك جنايي شیراز قرار بازداشت موقت وی را صادر کند.

از سوي ديگر با حل معماي اين پرونده جنايي، متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

۱۳۹۵/۵/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...