نسخه چاپی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور به اتاق بازرگانی باز‌می‌گردد؟

زمزمه هایی هم مبنی بر این مطرح شد كه بار دیگر محمد نهاوندیان كه پیشتر از ریاست اتاق كناره گیری كرده بود بار دیگر به سمت رئیس اتاق بازرگانی انتخاب شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، روزنامه حامی دولت آرمان درباره رئیس اتاق بازرگانی گزارش داده است: استعفای رئیس اتاق بازرگانی در ماه‌های اخیر به یکی از داغ ترین خبر ها در حوزه بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تبدیل شده است. استعفای ناگهانی محسن جلال پور همه را بهت زده کرد و هیچکس انتظار نداشت روند استعفا به این سرعت حرکت کند. با استعفای جلال پور چند سناریو مطرح شد که هنوز نیز باقی است. سناریو اول این بود که جلال پور به سمت ریاست اتاق بازمی‌گردد و همه چیز مانند گذشته دنبال می‌شود. عده‌ای نیز بر این باور بودند که هر چه سریع تر در جلسه ای میان اعضای هیات نمایندگان، رئیس جدید اتاق به رای نمایندگان گذاشته شود.

از طرف دیگر زمزمه هایی به گوش می‌رسید که یک دولتمرد سکاندار بزرگ‌ترین نماینده بخش خصوصی شود. البته زمزمه هایی هم مبنی بر این مطرح شد که بار دیگر محمد نهاوندیان که پیشتر از ریاست اتاق کناره گیری کرده بود بار دیگر به سمت رئیس اتاق بازرگانی انتخاب شود. باید ببینیم سرنوشت اتاق بازرگانی چه می‌شود و آیا بخش خصوصی کشورمان متحول خواهد شد؟...

احتمال اینکه آقای نهاوندیان بار دیگر به سمت رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شوند وجود دارد، اما باید دید که انتخابات به چه صورت است. کنار رفتن آقای جلال پور بسیار سریع اتفاق افتاد و انتظار نمی‌رفت که شرایط اینگونه پیش رود، اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

۱۳۹۵/۵/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...