نسخه چاپی

رحیمی: از الهه احمدی انتظار مدال داشتیم؛ والیبال در حد انتظار نبود

سرپرست كاروان اعزامی ایران به المپیك ریو گفت: از الهه احمدی انتظار مدال داشتیم اگر چه او توانست با عملكرد خوبش در میان 6 ورزشكار برتر قرار بگیرد.

به گزارش نما؛ اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به ریو اظهار داشت: به لحاظ مسائل فنی، اسکان، ورزشگاه، مربی و... کاروان تیم ملی با مشکلی مواجه نیست. نتایجی که تا به الان به دست آورده‌ایم قابل پیش‌بینی بود. درباره ورزش بوکس و سایر رشته‌ها هم چنین نتایجی را پیش‌بینی می‌کردیم.

وی افزود: با این وجود توقع داشتیم الهه احمدی در رشته تیراندازی به مدال برسد اما از نظر من اینکه ایشان جزو 8 نفر اول قرار گرفت ارزشمند است و حضور او در مکان ششم جایگاه خوبی برای او به شمار می‌رود.

رحیمی گفت: شب گذشته تیم کشتی فرنگی راهی ریو شد و وزنه‌برداری ما هم در وزن 85 کیلوگرم با حضور کیانوش رستمی کارش را به زودی آغاز خواهد کرد.

وی درباره شکست تیم ملی والیبال مقابل آرژانتین عنوان کرد:‌ پیش از این والیبال در 2 دیدار مقابل آرژانتین پیروز شده بود اما روز گذشته چنین اتفاقی رخ نداد والیبال در حد انتظار ظاهر نشد البته رفته رفته شرایط بهتر شد ست اول و دوم را با حداقل فاصله واگذار کردیم اما در ادامه امیدوارم والیبالیست‌ها بهتر از این عمل کنند.

سرپرست کاروان المپیک ایران درباره اخباری که پیرامون حملات به برخی کاروان‌های ورزشی منتشر شده است، عنوان کرد: روز افتتاحیه اتفاقاتی رخ داد و به برخی از اتوبوس‌ها حمله شد که البته آنها توریست چینی بودند تمام فکر و ذهن ما معطوف به مسابقات است و از ورزشکاران خواسته‌ایم تا سریع به دهکده برگردند. پس از آنکه رقابت‌ آنها به پایان برسد شرایطی فراهم می‌کنیم تا یکی دو روز بعد به کشور برگردند. در رابطه با هماهنگی با تیم‌های ملی هم هر شب جلساتی با سرپرستان تیم‌ها داریم و هیچ مشکلی در اردو هم وجود ندارد.

۱۳۹۵/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...