نسخه چاپی

كارگردان محمد رسول الله(ص) در بالیوود

عکس خبري -کارگردان محمد رسول الله(ص) در باليوود

مهران كاشانی، نویسنده فیلمنامه فیلم جدید مجید مجیدی با اشاره به پیشنهاد هندی‌ها برای نگارش كتابی درباره بالیوود، از آغاز پیش تولید این اثر تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از صبا: مهران کاشانی، نویسنده فیلمنامه فیلم جدید مجید مجیدی با اشاره به پیشنهاد هندی‌ها برای نگارش کتابی درباره بالیوود، از آغاز پیش تولید این اثر تا پایان شهریور خبر داد.

مهران کاشانی گفت: سال ۹۳ خبر فیلمسازی مجید مجیدی در هندوستان رسانه‌ای شد و این روزها او برای انجام آخرین صحبت‌ها با شرکت هندی در این کشور حضور دارد و احتمالا در پایان تابستان پیش تولید را آغاز خواهیم کرد و اثر نیز از پایان پاییز کلید می‌خورد. این فیلم به زبان انگلیسی است و همه بازیگران آن هندی هستند. وقتی آن شرکت هندی پیشنهاد تولید فیلم را به مجیدی داد، ایشان از من خواست به اتفاق یکدیگر فیلمنامه اثر را بنویسیم و من هم استقبال کردم.

این فیلمنامه‌نویس همچنین اضافه کرد: آقای مجیدی برای آشنایی کامل با فرهنگ هندی و ساختن فیلمی در این کشور پروسه‌ای طولانی را طی کرد و من می‌توانم این خبر خوب را به شما بدهم که مجیدی با این فیلم به همان سینمای کلاسیک و دارای امضای خود بازمی‌گردد و می‌توان با تماشای اثر او به یاد «باران» و «رنگ خدا» افتاد. این فیلم درباره رابطه یک خواهر و برادر با یکدیگر است؛ یک پسر نوجوان و خواهر جوانش که در جریان اتفاقاتی به یک رشد روحی می‌رسند، چیزی که در علم فیلمنامه‌نویسی به عنوان «بلوغ» شناخته می‌شود. اثر البته با رعایت مولفه‌های سینمای مجیدی ساخته می‌شود و قابلیت اکران شدن در ایران را هم دارد و فرهنگ شرقی در آن موج خواهد زد.

۱۳۹۵/۵/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...