نسخه چاپی

بارسلونا در آستانه جذب مهاجم والنسیا

بر اساس گزارش‌های منتشر شده باشگاه بارسلونا فاصله چندانی تا به خدمت گرفتن مهاجم خفاش‌ها ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روزنامه «اسپورت» چاپ کاتالونیا گزارش داد که باشگاه بارسلونا عزم راسخی برای به خدمت گرفتن پاکو آلکاسر دارد و مذاکرات با مهاجم والنسیا پیشرفت خوبی داشته است، به‌طوری که این بازیکن با بارسلونا بر سر انتقالش به نیوکمپ توافق کرده است. باشگاه والنسیا پیش از این اعلام کرده بود که تمایلی به فروش مهاجم 22 ساله‌اش ندارد، اما براساس گزارش «اسپورت» پیشرفت مذاکرات بین طرفین در روز گذشته (جمعه) خیلی خوب بوده است.

گفته می‌شود باشگاه بارسلونا تا به خدمت گرفتن آلکاسر فاصله چندانی ندارد و این بازیکن برای امضای قراردادی پنج ساله توافق کرده و در ازای 30 میلیون یورو راهی نیوکمپ خواهد شد.

آلکاسر که فصل گذشته در رقابت‌های لالیگای اسپانیا 13 گل برای والنسیا به‌ثمر رساند، در مرحله انتخابی یورو 2016 با زدن پنج گل بهترین گلزن تیم ملی اسپانیا بود، هرچند در نهایت ویسنته دل‌بوسکه از او برای حضور در مسابقات یورو 2016 فرانسه دعوت به‌عمل نیاورد.

«اسپورت» خبر داد که انتظار نمی‌رود این انتقال تا پیش از دیدار رفت سوپرجام اسپانیا که بین دو تیم بارسلونا و سویاست، عملی شود. طبق این گزارش مذاکرات در مسیر درستش قرار دارد و اگر آلکاسر متقاعد شود که می‌تواند در بارسا به موفقیت برسد این انتقال قطعاً صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۵/۵/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...