نسخه چاپی

سردار آسودی: آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدی را داریم

به گزارش نما- باشگاه خبرنگاران نوشت:مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آمادگی دفاعی ما بازدارندگی بسیار خوبی دارد و توانایی مقابله با هرگونه تهدیدی را داریم.

سردار سرتیپ دوم "محمد علی آسودی" مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بحث آمادگی دفاعی کشورمان برای مقابله با تهدیدات دشمنان اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نگاه فرهنگی و مبانی دینی برای آمادگی دفاعی، خودش را به سطح عالی رسانده است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: این فرمان الهی است که شما هرچه در توان دارید، قدرت و آمادگی دفاعی‌تان را برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تهدیدی افزایش دهید.

وی افزود: ما با نگاه ارزشی که به بحث آمادگی دفاعی داریم و مبنای همیشگی ما هم است همیشه برای دفاع آماده هستیم و هیچگاه برای غیر آن برنامه‌ای نداریم زیرا دستور قرآن و اسلام است.

سردار آسودی تصریح کرد: دشمنان با تهاجم، شبیخون، قتل عام و ناتوی فرهنگی می‌خواهند نظام و مردم را از درون تهی کنند و افکار و ایده و ارزش‌ها را از مردم بگیرند.

وی ادامه داد: بنابراین ما باید با توجه به مبانی قرآن و دین مبین اسلام همیشه خودمان را در سطح عالی برای هر نوع تهدیدی آماده نگه داریم که مبنای دفاع و بازدارندگی هم دارد.

سردار آسودی در پایان خاطر نشان کرد: آمادگی دفاعی ما بازدارندگی بسیار خوبی دارد و ما همیشه در سطح بسیار خوبی بوده‌ایم.

۱۳۹۵/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...