نسخه چاپی

اینستاگرام كانال‌دار می‌شود!

اینستاگرام به فكر اضافه كردن قسمت جدیدی به نام Channels به اپلیكیشن خود است كه به كاربران امكان دسترسی به ویدئوهای به اشتراك گذاشته شده بر اساس موضوعات مختلف را می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام: اینستاگرام به فکر اضافه کردن قسمت جدیدی به نام Channels به اپلیکیشن خود است که به کاربران امکان دسترسی به ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده بر اساس موضوعات مختلف را می‌دهد.

در ماه‌های اخیر اینستاگرام تغییرات متعددی به خود دیده است. اگرچه در ابتدا این سرویس به عنوان محلی برای اشتراک گذاری عکس معرفی شد اما در نسخه‌های جدید آن ویژگی‌ها و امکانات مناسبی برای آپلود فیلم در اختیار کاربران قرار گرفته است.

در جدیدترین تصاویری که از اپلیکشن اندروید اینستاگرام لو رفته، قسمتی به نام Channels اضافه شده است که به ویدئوها اختصاص دارد. زمانی که آیکون Channels در بخش Explore را لمس کنید 64 دسته مختلف با موضوعاتی مثل Animation ،Birds ،Cookies ،Fitness و... مشاهده می‌کنید که هر یک شامل مجموعه‌ای از ویدئوها با موضوع مرتبط است. به این ترتیب دیدن و پیدا کردن ویدئوها برای کاربران ز قبل می‌شود و به کاربران فعال اجازه می‌دهد تا ویدئوها خود را به شکل بهتری با دیگران به اشتراک بگذارند.

۱۳۹۵/۵/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...