نسخه چاپی

«شهید صیاد شیرازی» با سی قسمت سریال به تلویزیون می‌آید

فرهادی توحیدی گفت: نگارش فیلمنامه‌ كمدی را آغاز كرده بودم كه قرار است آن را كمال تبریزی كارگردانی كند كه به دلیل مشغله‌های وی برای دبیری خانه سینما و همچنین ساخت سریال «سرزمین كهن» به تعویق افتاد.

به گزارش نما؛ فرهاد توحیدی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با جدیدترین فعالیت‌اش گفت: در حال حاضر که مشغول به نگارش فیلم‌نامه شهید «صیاد شیرازی» هستم که تا به این لحظه طرح کلی آن آماده شده است. این فیلمنامه قرار است در سی قسمت آماده شود. تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده محمدرضا شفیعی است که پیش از این قرار بود آن را جواد نوروزبیگی انجام دهد. کارگردان آن هنوز مشخص نیست همچنین باید بگویم مدیران در حال صحبت هستند تا تعیین شود که سریال «شهید صیاد شیرازی» از کدام شبکه پخش خواهد شد.

نویسنده فیلم‌نامه «امکان مینا» گفت: پیش از این، نگارش فیلمنامه‌ کمدی را آغاز کرده بودم که قرار است آن را کمال تبریزی کارگردانی کند که به دلیل مشغله‌های وی برای دبیری خانه سینما و همچنین ساخت سریال «سرزمین کهن» که باعث شده نتواند متمرکز بر این فیلمنامه باشد فعلاً نگارش آن را به تعویق انداخته‌ایم.

توحیدی در ارتباط با روش جدید انتخاب آثار در خانه سینما که باعث شده است جشن خانه سینما به یک آکادمی شبیه شود و همچنین حضورش در میان داوران گفت: خیر شخصاً قصدی برای داوری آثار ندارم. امروز در کانون فیلم‌نامه‌نویسان جلسه‌ای داریم تا بتوانیم به یک جمع‌بندی کلی برسیم اما بعید می‌دانم که بتوانم در داوری‌ها حضور پیدا کنم آن هم به این دلیل است که مشغله کاری زیادی دارم که شرایط را برای حضورم سخت می‌کند.

وی در ادامه افزود: به نظرم طی این سال‌ها آیین نامه روند اصلاحی خود را در جشن خانه سینما طی کرده است. کم کم به شکل داوری آکادمی نزدیک می‌شویم. امید دارم مسائل پیش رو هم حل شود. قاعدتاً از آنجایی که سینمای ما شبیه به سینمای آمریکا نیست و متفاوت است شکل برگزاری آکادمی جشن خانه سینما هم با مراسم‌هایی همچون اسکار متفاوت خواهد بود.

۱۳۹۵/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...