نسخه چاپی

اخطار نهایی دادستان به عوامل سابق پدیده

دادستان مركز خراسان رضوی برای آخرین بار به افرادی كه اموال منقول و غیرمنقول شركت پدیده را در اختیار دارند هشدار داد كه هرچه سریع تر نسبت به بازگرداندن این اموال اقدام كنند.

به گزارش نما به نقل از خراسان: دادستان مرکز خراسان رضوی برای آخرین بار به افرادی که اموال منقول و غیرمنقول شرکت پدیده را در اختیار دارند هشدار داد که هرچه سریع تر نسبت به بازگرداندن این اموال اقدام کنند.

قاضی «غلامعلی صادقی» روز گذشته ضمن بیان این مطلب افزود: بررسی ها نشان می دهد هنوز برخی افراد و عوامل سابق شرکت پدیده در مظان اتهام خیانت در امانت قرار دارند چرا که با وجود هشدارهای مکرر اموال این شرکت را به هیئت مدیره جدید تحویل نداده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد تصریح کرد: حفاظت و صیانت از اموال این شرکت که متعلق به مردم و سهامداران است وظیفه قوه قضاییه است و مدعی العموم از همه اختیارات قانونی خود برای جلوگیری از حیف و میل این اموال استفاده خواهد کرد.

قاضی «صادقی» با اشاره به این که برخی از عوامل سابق و افراد مرتبط با متهمان پرونده «پدیده» اطلاعی از اموال این شرکت در نقاط مختلف دارند و یا برخی از آنان این گونه اموال را در اختیار گرفته اند، خاطرنشان کرد: برای آخرین بار به این گونه مظنونان اخطار می دهیم قبل از آن که قانون به سراغ آن ها برود خودشان اموال را به شرکت پدیده بازگردانند چرا که این موضوع حسن نیت آنان را برای همراهی با اعضای هیئت مدیره جدید نشان می دهد و در نوع مجازات آن ها تاثیرگذار خواهد بود.

قاضی غلامعلی صادقی افزود: در صورتی که این افراد همچنان از این امر استنکاف کنند به اتهام خیانت در امانت دستگیر می شوند و بدون هیچ گونه اغماضی به پرونده قضایی آنان رسیدگی خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خراسان که «پرونده قضایی پدیده» در چه مرحله ای است ؟ گفت: این پرونده توسط قاضی «حیدری» در حال رسیدگی است و مردم مطمئن باشند که همه جوانب این ماجرا در مرحله دادسرا مورد رسیدگی دقیق قرار می گیرد تا حقی از مردم و سهامداران تضییع نشود و در صورتی که نیازی به اطلاع رسانی باشد با نظر مقام قضایی، روند رسیدگی به این پرونده به اطلاع عموم خواهد رسید.

۱۳۹۵/۵/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...