نسخه چاپی

سكوت كر كننده بین المللی دربرابر جنایات عربستان این رژیم را جری تر كرده است

بهرام قاسمی در واكنش به جنایت تازه سعودی ها در حمله به بیمارستانی دریمن گفت: سكوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتكاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با محکومیت شدید حمله جنگنده های متجاوز رژیم آل سعود به بیمارستانی در استان " حجه " یمن آنرا جنایتی آشکار و غیر قابل تصور علیه بشریت خواند و اظهار داشت: سکوت تاسف بار مجامع بین المللی در برابر هدف قرار دادن مدارس و بیمارستانها موجب شده تا عربستان سعودی در ارتکاب جنایات ضد بشری خود روز به روز جری تر و گستاخ تر شود.
قاسمی افزود: در حالیکه موازین بین المللی و حقوق بشردوستانه و فراتر از آن وجدان بشری همگان را در جنگ ها و منازعات به اتخاذ اقدامات لازم برای حفاظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی فرا می خواند، نظام تروریست پرور و جنگ افروز سعودی هیچ حد و مرزی برای به خاک و خون کشیدن کودکان، زنان و بیماران مظلوم و غیر نظامیان بی دفاع نمی شناسد که البته این رفتار نتیجه سکوت کر کننده و پنهانکاری جنایات این رژیم توسط مجامع و مراجع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد!! است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر تأکید کرد: کاملا اشکار است که اقدام نمایندگان مردم یمن برای از سر گیری فعالیت پارلمان و ساختار های دمکراتیک و قانونی موجب عصبانیت روزافزون عربستان شده است لذا رژیم کودک کش حاکم بر عربستان با حملات گستره و بی امان خود به بیمارستانها و مدارس درصدد انتقام جویی از مردم بی گناه و بی پناه یمن است.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...