نسخه چاپی

شش شهروند عراقی قربانیان جدید داعش

شاهدان عینی در شهر موصل اعلام كردند: گروه تروریستی تكفیری داعش شش مرد عراقی را در شهر موصل به جرم جاسوسی برای ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش، دستگیر و سپس در ملاعام اعدام نمودند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، گروه تروریستی تکفیری داعش شش مرد عراقی را به اتهام جاسوسی دستگیر و سپس در ملاعام اعدام نمود.

به گفته شاهدان عینی و فعالان رسانه ای در شهر موصل، گروه تروریستی تکفیری داعش ش شهروند عراقی را به جرم جاسوسی برای ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش، دستگیر و سپس همانند دیگر اعدام هایی که در توسط عناصر این گروه تروریستی انجام می شود، در یکی از میادین شهر موصل و در مقابل انظار عمومی اعدام کردند.

«عبدالله الملا» یکی از فعالان رسانه ای در شهر موصل در این باره اظهار داشت: داعش این شش شهروند عراقی را بدون ارائه هیچ مدرک و شاهدی، به جاسوسی برای ائتلاف غربی و نیز همکاری با نیروهای پیشمرگه که بیشترین حملات را به مقر اصلی داعش در شهر موصل دارند، متهم نمود.

یکی از شاهدان عینی نیز در توصیف این جنایت داعش، چنین گفت: پیش از آنکه اقدام به اعدام این شش شهروند عراقی شود، یکی از عناصر داعش بیانیه ای قرائت کرد و گفت: این مزدوران با ائتلاف غربی به رهبری آمریکا و نیز نیروهای پیشمرگه همکاری داشته اند و در صدد بودند تا قلمرو خلافت اسلامی را نابود یازند و مسلمانان بی گناه را به اسم آزادی و دموکراسی به قتل برسانند.اکنون خلافت اسلامی نشان می دهد که هیچ رحمی نسبت به این خائنان نخواهد داشت.

شایان ذکر است گروه تروریتی تکفیری داعش، تاکنون دهها تن از مردم دیگر شهر موصل را با اتهامات مشابهی اعدام کرده است. خصوصا پس از آنکه مقر خلافت به اصطلاح اسلامی داعش در عراق، یعنی شهر موصل هدف حملات مکرر و شدید جنگنده های عراقی و ائتلاف قرار گرفته و خسارات سنگینی به زیرساخت های و نفرات داعش در این شهر وارد آمد.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...