نسخه چاپی

6 مدرسه در منطقه 18 تهران تخلیه می شوند

رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است ۶ مدرسه در منطقه ۱۸ با جمعیت ۴ هزار محصل تخلیه شود و آموزش و پرورش باید این مدارس را از مالك خریداری كند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمقیم ناصحی در تذکرات پیش از دستور دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در منطقه 18 که جمعیت محصل آن 12 هزار و 600 نفر است در محله‌ای از این منطقه قرار است 6 مدرسه تخلیه شود که تعداد دانش‌آموزان این 6 مدرسه 4 هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه مدارس شهید همت، شهید باکری و دکتر حسابی جزو مدارسی هستند که قرار است تخلیه شوند، گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و مالک در این باره نوشته شده بود و مالک بدون اطلاع آموزش و پرورش مجدداً شکایت کرده است و از یک زمین 5 هزار متری تنها 2 هزار متر آن به مدرسه اختصاص یافته و دیگر فضاها تبدیل به خیابان و کوچه شده است.

عبدالمقیم ناصحی بیان داشت: درخواست بنده این است که قوه قضاییه توجه ویژه‌ای نسبت به این قضیه داشته باشد و اهالی منطقه نیز از تعطیلی این مدارس نگران هستند لذا وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در این باره صریحاً اقدام کنند و این ملک را از مالک خریداری کنند.

۱۳۹۵/۵/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...