نسخه چاپی

اختصاص 100 هزار تومان به دانش آموزان نیازمند

مدیر امور فرهنگی كمیته امداد امام خمینی (ره) استیان تهران از اختصاص 100 هزار تومان به هر دانش آموز تحت پوشش جهت خرید لوازم التحریر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از برنا، احمد شریفی گفت: در حال حاضر 15 هزار و 167 دانش آموز و 3 هزار و 687 دانشجو تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر سال به مناسبت آغاز سال تحصیلی خدماتی را به دانش آموزان ارائه می‌کند و امسالاین برنامه را دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به دانش آموزان نیازمندی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار نداشته باشند، می‌توانند از کمک هزینه آغاز سال تحصیلی بهره‌مند شوند، گفت: برنامه‌ای برای این دانش آموزان نداریم و اعتبارات ما در حدی نیست که بتوانیم به دانش آموزانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار ندارند هم کمک کنیم.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اختصاص کمک هزینه 100 هزار تومانی به هر دانش آموز اظهارکرد: از محل کمک‌های جشن عاطفه ‌ها و اعتبارات و هدایای حامیان دانش آموزان ایتام، به طور میانگین مبلغ صد هزار تومان به هر دانش آموز جهت خرید لوازم التحریر و سایر هزینه ‌های مدرسه پرداخت می‌شود.

شریفی خاطر نشان کرد: کمک به خانواده ‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان آنها، یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌آید.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در رابطه با کمک ‌هایی که در آستانه سال تحصیلی از سوی حامیان به دانش آموزان ارائه می‌شود، تصریح کرد: از حامیان درخواست نمی‌شود که مبلغ مشخصی را برای آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت خود اختصاص دهند اما در بسیاری از مواقع خانواده‌ها، خود در این راستا اقدام می‌کنند.

۱۳۹۵/۵/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...