نسخه چاپی

دفع حمله انتحاری داعش به بغداد

منابع امنیتی عراق از هلاكت ۸۰ سركرده داعش در حمله هوایی ارتش عراق در شهر مرزی القائم خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: منابع امنیتی عراق اعلام کردند که 80 تن از سرکرده‌های داعش در حمله هوایی دقیق نیروی هوایی این کشور در شهر القائم در استان الانبار و واقع در مرز با سوریه کشته شدند.

به گزارش المسله، در پی این حمله هوایی، همچنین 4 خودروی بمب‌گذاری شده که آماده هدف قرار دادن بغداد و فرات میانی بود، منهدم شد.

این منابع گفتند که گروه تروریستی داعش بعد از آزادسازی الفلوجه و شهرهای اطراف آن، بیشتر عناصر خود را به شهر مرزی القائم منتقل کرده است.

نیروهای امنیتی عراقی روز گذشته نیز حمله گروه تروریستی داعش به یک مقر نظامی در منطقه المشاهده در شمال بغداد حمله را دفع کردند. داعش قصد داشت با 5 عامل انتحاری این مقر را هدف قرار دهد.

اسماعیل المحلاوی فرمانده عملیات الانبار از کشته شدن شماری از تروریستهای داعشی در پی حمله جنگنده‌های عراقی به یکی از مقرهای آنها در منطقه البوعلی الجاسم در شمال الرمادی در استان الانبار خبر داد.

مزهر العزاوی فرمانده عملیات دجله از انهدام سه مقر گروه تروریستی داعش در پی یک عملیات امنیتی در شمال شهرستان المقدادیه در شمال شرق بعقوبه در استان دیالی خبر داد.

نیروهای پیشمرگه کرد حمله تروریستهای داعشی به مواضعشان در محور شهرستان داقوق در جنوب استان کرکوک را دفع کردند که در پی آن شماری از تروریستهای داعشی کشته و یا زخمی شدند.

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...