نسخه چاپی

آیت الله سید مجتبی میبدی به رحمت ایزدی پیوست

آیت الله سید مجتبی میبدی از روحانیان خوشنام و برجسته كرمانشاهی صبح امروز (پنجشنبه ۲۸ مرداد) به رحمت ایزدی پیوست.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید مجتبی میبدی از روحانیان خوشنام و برجسته کرمانشاهی صبح امروز (پنجشنبه 28 مرداد) به رحمت ایزدی پیوست.



علیرضا شهرستانی رییس دفتر امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: آیت الله میبدی از روحانیان برجسته و بزرگ کرمانشاهی بودند که صبح امروز و پس از پشت سرگذاشتن یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.



وی افزود: ایشان در زمان رحلت 83 ساله بودند و حدود 2 هفته ای بود که در بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه بستری بودند.



شهرستانی یادآور شد: مراسم تشییع و تدفین آیت الله میبدی صبح فردا (جمعه 29 مرداد) و از محل مسجد آیت الله بروجردی به سمت مسجد آیت الله میبدی واقع در خیابان جوانشیر برگزار می شود.



رییس دفتر امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم تشییع از ساعت 9:30 دقیقه صبح از مقابل مسجد آیت الله بروجردی برگزار و آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان نماز میت را بر پیکر این عالم ربانی اقامه می کند.




وی افزود: سپس پیکر آیت الله میبدی برای خاک سپاری به مسجدی که به همین نام و پدر بزرگوارشان مرحوم آیت الله محمد میبدی در آن دفن شده انتقال می یابد.




شهرستانی در پایان و با بیان اینکه زمان مراسم ترحیم این فقیه عالیقدر به اطلاع عموم مردم خواهد رسید، این مصیبت را به محضر رهبر معظم انقلاب، بیت آن مرحوم و همشهریان کرمانشاهی تسلیت گفت.

۱۳۹۵/۵/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...