نسخه چاپی

دختر ایزدی كه برده جنسی داعش بود؛ به خانه برمی‌گردم تا انتقام بگیرم!

نزدیك به سه سال توسط داعش به اسارت گرفته شده بود. اسارتی كه برای او توام با بردگی جنسی بوده است. و حالا با پاك سازی عراق از داعش به خانه بازمی‌گردد اما یك هدف بزرگ دارد. گفت: به خانه برمی‌گردم تا از داعش انتقام بگیرم

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، حیثا شانکال دختر ایزدی عراقی در سال 2014 که داعش در حملات وحشیانه خود مردم این کشور را تار و مار می‌کرد همراه صدها زن و کودک دیگر ایزدی دزدیده شد.
زمانیکه داعش کوه‌های سنجار را محاصره کرده بود حدود 50 هزار نفر از مردمی که عضوی از گروه‌ها و قومیت‌های مذهبی بودند برای مدت‌های طولانی تحت آزار و اذیت این تروریست‌ها قرار گرفتند.

مردان به قتل رسیدند، پسرها دستگیر شدند و به عنوان نیروهای کودک و نوجوان توسط داعشی‌ها آموزش داده شدند؛ زنان و دختران هم به عنوان برده‌های جنسی به تصرف داعشی‌ها درآمدند.

حیثا در ادامه گفت: زمانیکه در سنجار قتل عام انجام شد،‌من یکی از آن کسانی بودم که توسط داعش دزدیده و به اسارت گرفته شدم.
او یکی از صد‌ها دختر ایزدی بود که به عنوان برده جنسی تحت عنوان "خلافت" خرید و فروش می‌شد.

"من را فروختند و خریدند"

زمانیکه بالاخره حیثا آزاد شد،‌ نیروهای ناجی،‌ او را به سنجار،‌ شهری که خانه‌اش بود بازگرداندند.
حیثا از همه اتفاقاتی که از سر گذرانده خسته بود اما این خستگی دلیل بر این نمی‌شد که برای انتقام پا پیش نگذارد.
او به یک واحد مقاومت زنان برای مبارزه با داعش پیوست.

"من از اینکه می‌دیدم، واحدی از زنان برای محافظت از سنجار تشکیل شده غافلگیر شدم. اما به این گروه پیوستم تا بتوانم از داعش انتقام بگیرم. حالا هم این اسلحه را به دست گرفته‌ام تا از ابو حسن، ابو یوسف و ابو سعد انتقام بگیرم. همان‌هایی که من را شکنجه دادند. همان‌هایی که بسیاری از مادران را شکنجه دادند."

زمانی که در تابستان 2014 داعش سنجار را اشغال کرد حدود 9900 ایزدی کشته و یا دستگیر شدند.
در این بین حدود 3100 نفر به قتل رسیدند. البته این کشتار به وحشیانه‌ترین حالت ممکن اتفاق افتاد. آنها یا سر بریده شدند یا زنده زنده در آتش سوختند.
حالا زنان ایزدی به خونخواهی رنج‌هایی که برده‌اند، عزیزانی که از دست داده‌اند و برای دفاع از سرزمین پدری‌شان روزهای بردگی را فراموش کرده‌ و اسلحه به دست گرفته‌اند و برای انتقام از داعش آماده‌اند.

۱۳۹۶/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...