نسخه چاپی

كیفیت چمن مهمتر از بازی با پرسپولیس است

مدیرورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز اعلام كرد دقت و كیفیت چمن ورزشگاه را فدای سرعت برای برگزاری یك مسابقه نمی كند.

به گزارش نما حبیب مقصودی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره روند ترمیم و بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) اظهار داشت: عملیات لوله گذاری ورزشگاه به پایان رسیده و اکنون در مرحله تست قرار داریم. باید این لوله های به طور کامل تست شود تا وقتی چمن روی آنها نصب شد، ایرادی نداشته باشد.

وی درباره زمان ورود چمن ها به ایران تاکید کرد: دیروز در این باره با پیمانکار صحبت کردم. هماهنگی های لازم با ترکیه انجام شده و به زودی این چمن ها وارد می شود. البته با توجه به زمان نگهداری چمن ها نمی شود همه آنها با هم به ایران بیاید. ابتدا باید یک کانتینر بیاید و پهن شود و سپس کانتینرهای بعدی به ایران برسد. چون احتمال خرابی چمن ها وجود دارد و ما نمی خواهیم این اتفاق بیفتد.

مدیر ورزشگاه یادگار درباره زمان تحویل ورزشگاه عنوان کرد: ما به دنبال این هستیم تا هرچه سریع تر ورزشگاه آماده شود اما واقعیت این است که نباید کیفیت را فدای سرعت کنیم. این چمن می تواند 10 سال برای ما قابل استفاده باشد و نباید به خاطر یک بازی تراکتورسازی و پرسپولیس تمام زحمات را به باد دهیم. می دانیم برای تراکتورسازی مهم است که بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه یادگار انجام دهد اما ممکن است در 10 سال آینده ده ها بازی مهم در این ورزشگاه داشته باشیم و ما فکر آینده هستیم. به هیمن خاطر باید با بهترین کیفیت ممکن ورزشگاه راتحویل دهیم.

مقصودی پایان افزود: تمام مسئولان استانی آذربایجان و همچنین آقای مدبر از تهران پیگیر هستند تا هرچه سریع تر ورزشگاه آماده شود و به بهترین شکل ممکن مورد بهره برداری قرار بگیرد.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...