نسخه چاپی

نماینده مجلس: طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان كلید خورد

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینكه طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان كلید خورد، گفت:‌ عزل و نصب مدیران در استان خلاف شایسته‎سالاری است.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر خجسته با بیان اینکه محور فعالیت‌ها در استان همدان بر مبنای وحدت و خدمت برای مردم است، اظهار کرد: تا به امروز برای حل مشکلات اشتغال، ازدواج و اقتصاد از هر چالشی دوری کردیم.

وی با بیان اینکه باید خرد جمعی در استان حاکم باشد، افزود: در حال حاضر مدیر ارشد استان نمی‌خواهد قبول کند که خواسته‌های مردم استان اصل قرار دارد و اقداماتی خلاف مصلحت استان انجام می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزل و نصب‌ها خلاف شایسته‌سالاری است، تصریح کرد:‌ از نیروهای ضعیف سایر استان‌ها برای مدیریت در استان همدان استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال مدیر قبلی میراث فرهنگی استان، که از ایلام آمده بود و امروز با یک عملکرد غیر قابل قبول از استان خارج شده و پاسخ به مردم برعهده نمایندگان گذاشته شده است.

خجسته با بیان اینکه خواست مردم بکارگیری نیروهای توانمند است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تک روی، هتاکی کردن و حذف مدیران توانمند استان بر فضای همدان حاکم شده است.

وی با تأکید بر اینکه همدان جای فامیل‌بازی نیست، گفت: در حال حاضر همه گروه‌ها در استان از جمله اصلاح‌طلب و اصولگرا موضع واحدی نسبت به این مسئله دارند که باید از نیروهای استان در پست‌های مدیریتی استفاده شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه در استان لج‌بازی و خان‌بازی حاکم شده است، اظهار کرد:‌ زمان خان‌بازی به اتمام رسیده و این چالش‌ها بر خلاف منافع مردمی است.

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان همدلی هستند، افزود:‌ در روز چهارشنبه با حضور نمایندگانی چون پورمختار، بهرام‌نیا، لطفی و سایر منتخبان مردم طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان را به مجلس تقدیم کردیم.

خجسته با بیان اینکه وزیر کشور را به مجلس خواهیم خواند، تصریح کرد:‌ از وزیر می‌خواهیم که شرایط استان را تعیین تکلیف کند و شرایط از وضعیت نامساعد امروز به عقلانیت تغییر و خرد جمعی در تصمیم‌گیری‌ها حاکم شود.

وی با طرح این سئوال که چرا با وجود نیروهای توانمند بومی از افراد خارج از استان که در داخل استان خود آنان را نپذیرفتند، استفاده می‌شود، ادامه داد: وقتی افراد کم‌توان از خارج از استان برای مدیریت می‌آیند پس از اتمام دوران مسئولیت نسبت به عملکرد خود پاسخگو نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه استان گزینه‌های خود برای احراز پست‌ها را به مجمع نمایندگان معرفی کند، خاطرنشان کرد: در مجمع نمایندگان گزینه‌های استان بررسی شده و با تعامل نمایندگان گزینه مطلوب انتخاب شود.

وی تأکید کرد: حاضر هستیم با حضور نمایندگان و مدیران استان در صدا و سیما به مناظره بنشینیم و مسائل را بررسی کنیم.

۱۳۹۵/۵/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...