نسخه چاپی

حضور علاقه‌مندان به كشتی در منزل كمیل قاسمی

عکس خبري -حضور علاقه‌مندان به کشتي در منزل کميل قاسمي

راهیابی كمیل قاسمی به مسابقات فینال وزن 125 كیلوگرم المپیك 2016 جویبار را در شرایط ویژه‌ای قرار داد و علاقه‌مندان به كشتی با حضور در منزل پدری كمیل قاسمی و پارك المپیك با وی همراهی می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس از شهرستان جویبار، با راهیابی کمیل قاسمی کشتی‌گیر آزادکار وزن 125 کشورمان به فینال این رقابت‌ها در المپیک ریو شهرستان جویبار در استان مازندران در شرایط ویژه‌ای قرار گرفت.

جویباری‌ها که با برد شیرین حسن یزدانی در وزن 74 در بامداد شنبه 30 مردادماه شب ویژه‌ای را تجربه کرده بودند، برای دومین شب متوالی با بیدار ماندن تا پاسی از شب منتظر دشت دوم مدال طلا از المپیک ریو هستند.

در حال حاضر در شهرستان جویبار شور و غوغای خاصی حکم‌فرما است و علاقه‌مندان به کشتی در جویبار با حضور در منزل پدر کمیل قاسمی و پارک المپیک نظاره‌گر مسابقه این قهرمان مازندرانی هستند.

حضور لیدرهای کشتی، مسؤولان محلی در منزل پدر کمیل قاسمی برای همراهی با خانواده یزدانی در این مسابقه نیز از نوع خود جالب توجه است.

در پارک المپیک در جویبار نیز تلویزیون شهری مستقر شده است و کشتی‌دوستان جویبار از شب گذشته همچنان در این پارک برای دیدن مسابقه حضور دارند.

شب گذشته نیز با پیروزی حسن یزدانی و کسب عنوان طلای وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی کارناوال شادی در این شهرستان با حضور حدود 4 هزار نفر از علاقه‌مندان و دوست‌داران کشتی در این شهرستان به راه افتاده بود.

در حال حاضر نیز حدود 3 هزار نفر از علاقه‌مندان به کشتی در پارک المپیک در جویبار برای دیدن مسابقه کشتی کمیل قاسمی حضور یافتند.

ستاد استقبال از کشتی‌گیران المپیک در جویبار تشکیل شده است

۱۳۹۵/۵/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...