نسخه چاپی

تبادل غرفه رایگان نمایشگاه كتاب ایران با وین

رایزن فرهنگی ایران در اتریش از تخصیص 24 متر غرفه رایگان به جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه كتاب وین و تبادل غرفه میان دو كشور خبرداد.

به گزارش نما؛ محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در اتریش در گفت‌وگو با فارس پیرامون حضور ایران در ماه آبان در نمایشگاه بین المللی کتاب وین اظهار داشت: پیرو چند جلسه رایزنی انجام شده با ریاست نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین در نهایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین طی مکاتبه‌ای رسمی اعلام کرد، برای سال جاری بیست و چهار متر غرفه رایگان و مبادله‌ای در اختیار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از تاریخ دهم تا سیزدهم نوامبر مطابق بیستم تا بیست و سوم نوامبر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی اتریش برپا خواهد شد. این مبادله غرفه، نخستین مبادله در حال انجام از سوی یکی از کشورهای اروپای غربی با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تنها مبادله غرفه با کشوری اسلامی است.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه این مبادله دو سویه خواهد بود افزود: مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب اتریش آمادگی خود برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال آینده را نیز اعلام کردند.

رایزن فرهنگی ایران در وین ادامه داد: سال گذشته آثار بیش از بیست ناشر عرضه شد و موسسه انتشارات زنبور و گاج نیز حضور یافتند و نمایشگاهی از آثار گرافیکی با سوزه کتاب نیز که کار مشترکی از آقای موسوی هنرمند ایرانی و هنرمندی اتریشی بود برپا شد.

۱۳۹۵/۶/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...