نسخه چاپی

«محبت مادری» با موضوع نازایی كلید می‏خورد

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت از ساخت مجموعه های تلویزیونی مرتبط با سلامت جامعه و مردم خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه بانی فیلم: معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت از ساخت مجموعه های تلویزیونی مرتبط با سلامت جامعه و مردم خبر داد.

مدتی است که سریال «پریا» با موضوع بیماری ایدز و با مشارکت دفتر ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه فرهنگی هنری آوای هنر سلامت تولید و روی آنتن رفته و مورد توجه قرار گرفت.

پس از آن علیرضا افخمی و داود هاشمی اقدام به تولید سریال دیگری با عنوان «پرستاران» در ۵۲ قسمت به سفارش مرکز امور نمایش سیما و مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کردند که در این سریال بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، مهدی صبایی، فریبا نادری، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، میرطاهر مظلومی و حسین سلیمانی ایفای نقش می کنند.

محمدهادی ایازی در گفت و گو با شبستان، از ساخت مجموعه های تلویزیونی مرتبط با سلامت جامعه و مردم پس از سریال «پریا» خبر داد.

«محمدهادی ایازی» معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر بهداشت و درمان درباره سریال «پریا» و بازخوردهای آن نسبت به بیماری ایدز گفت: سریال «پریا» بر اساس نظرسنجی‌های صدا و سیما، خوشبختانه مورد استقبال واقع شده و پیام های مورد نظر ما نیز به خوبی به جامعه انتقال یافته است. همچنین پس از سریال، برنامه «روبان قرمز» نیز به تکمیل پیام سریال بسیار کمک کرده و تاثیرگذاری بیشتری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در این ارتباط همچنین آمارهای ما از آزمایشگاه‌های مرتبط با بیماری ایدز نیز نشان می دهد که میزان مراجعات پس از پخش سریال «پریا» افزایش داشته است.

ایازی تاکید کرد: در مجموع ما این مجموعه تلویزیونی را موفق ارزیابی می کنیم چراکه مسائلی که در گذشته در رسانه ملی پخش نمی شد، الان به بهترین وجه بیان می شود.

وی بیان کرد: ما معتقد هستیم که موضوعات مربوط به سلامت باید برای مردم بیان شود و در مورد آن اطلاعات کافی کسب شود تا مردم خودشان نسبت به سلامت و سبک زندگی شان توجه داشته باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت بهداشت همچنین از ساخت مجموعه های تلویزیونی مرتبط با سلامت جامعه و مردم خبر داد و گفت: در حال حاضر دو سریال را با این موضوع در دستور کار داریم؛ یکی سریال «پرستان» که در جهت ارتقای جامعه پرستاری است که هفته گذشته کلید خورد و سریال دیگری که با عنوان احتمالی «محبت مادری» با موضوع نازایی که در آینده ای نزدیک کلید خواهد خورد.

۱۳۹۵/۶/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...