نسخه چاپی

پروژه سروش صحت كلید خورد

رستمی، شكیبا، تشكر و بنفشه‌خواه به «لیسانسه‌ها» پیوستند.

به گزارش نما به نقل از روزنامه صبا: رستمی، شکیبا، تشکر و بنفشه‌خواه به «لیسانسه‌ها» پیوستند.

تصویربرداری مجموعه جدید سروش صحت با نام «لیسانسه‌ها» امروز آغاز می‌شود. صحت چندی است در سکوت خبری به همراه رضا جودی؛ تهیه‌کننده این کار مشغول گذراندن پیش‌تولید است. آن طور که عوامل این مجموعه به ما خبر دادند قرار است بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌اله مهرآوران، سیاوش چراغی‌پور، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده، تبسم هاشمی، مرتضی علی‌آبادی و عرفان برزین (بازیگر خردسال) در این سریال مقابل دوربین صحت بروند. این اولین همکاری رضا جودی و سروش صحت در مقام تهیه‌کننده و کارگردان است.

مجموعه «حیرانی» آخرین پروژه جدی جودی بود که به کارگردانی امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی روی آنتن رفت. پیش از این سروش صحت در گفت‌وگویی درباره داستان این مجموعه گفته بود: این سریال که در طرح ابتدایی «مربع، مثلث، دایره» نام داشت به «لیسانسه‌ها» تغییر نام داد. مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها»، داستان چهار جوان لیسانسه را که از طبقات مختلف جامعه هستند، روایت می‌کند. آنها باهم دوست و رفیق هستند و در مسیر زندگی خود با مشکلات اجتماعی دست به گریبان می‌شوند و ما در این سریال برخی از این مشکلات آنها را در قالب طنز، نمایش خواهیم داد. هم‌اکنون سریال «لیسانسه‌ها» در مرحله نگارش قرار دارد و ایمان صفایی به‌همراه خودم نویسندگی این پروژه را بر عهده داریم و به امید خدا تصویربرداری مجموعه «لیسانسه‌ها»، تابستان شروع می‌شود.

این سریال برای پخش از شبکه یک سیما تولید خواهد شد و در طرح ابتدایی «مربع، مثلث، دایره» نام داشت به «لیسانسه‌ها» تغییر نام داد. مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» قرار است در 26قسمت چهل‌دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته شود. سروش صحت پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «چهار خونه»، «ساختمان پزشکان»، «پژمان» و «شمعدونی» را کارگردانی کرده است

۱۳۹۵/۶/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...