نسخه چاپی

تاج: تیم ملی فوتبال مشكل لباس ندارد

رئیس فدارسیون فوتبال گفت: مشكل سرباز‌ها هم حل شده است و همه كمك می‌كنند تا شرایط تیم ملی بهبود یابد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی تاج در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال ایران مشکلی برای لباس ندارد.

نگران لباس تیم ملی نباشید. یکی از خبرنگاران به من گفته بود که شب‌ها خواب ندارد چرا که نگران لباس تیم ملی است اما همانموقع هم گفتم که نگران لباس تیم ملی نباشید چراکه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آدیداس لباس‌های تیم ملی را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: من هم در مورد این موضوع صحبت می‌کنم که نگرانی وجود ندارد. به هر حال بازی مقابل قطر روز پنجشنبه برگزار می‌شود و همه چیز مشخص خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد شرایط تیم ملی گفت: خبرهایی که من دارم از کی‌روش و بازیکنان گرفته شده است. ارزیابی کلی من مثبت است چرا که تیم ملی هم اکنون سرحال است و به نظر می‌رسد نگرانی جدی وجود ندارد. موانع اصلی برطرف شده است و امیدوارم با کمک رسانه‌ها بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

تاج تاکید کرد: صدا و سیما هم شرایط خوبی را رقم زده و شنیده‌ام که ریاست صدا و سیما دستور داده فضای جام جهانی را مهیا کنند تا مشکلی به وجود نیاید و می‌دانیم که این موضوع اجرایی می‌شود. امیدواریم که 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه بیایند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به صندلی‌گذاری ورزشگاه امکان حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه وجود دارد یا خیر، گفت: به هر حال منظور من این است که ورزشگاه پر شود وگرنه قرار نیست از سر و کول هم بالا بروند. در مجموع شرایط خوبی در تیم ملی مهیا شده و یک اتوبوس شکیلی هم در حال آماده‌سازی است. از اتوبوس تیم ملی هم قرار است در روز یوزپلنگ یعنی 8 شهریور ماه رونمایی شود. مشکل سرباز‌ها هم حل شده است و همه کمک می‌کنند تا شرایط تیم ملی بهبود یابد.

وی ادامه داد:‌در فوتبال اگر بهترین مربی و بهترین بازیکن را داشته باشید نمی‌توانید بگویید حتما برنده می‌شوید. ما هم نمی‌توانیم قول بدهیم صد در صد پیروز خواهیم شد اما همه در تلاش هستیم که مقابل قطر برنده از میدان خارج شویم. همه کشور آماده است تا قطر و چین را ببریم. فضای خوبی در تیم ملی حاکم است. کمتر چنین فضایی بدون تنش و حرف و حدیثی را تاکنون دیده بودیم.

تاج در مورد حضور کفاشیان در کمیته فوتسال گفت: کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال هستند. او مدیر فوتسال آسیا هم هست و همین مسئله کمک می‌کند که فوتسال ما با آنجا گره بخورد. فضا و زمان کمی داشتیم. ایشان با افتخاری و ترابیان در ارتباط تنگاتنگ خوبی هستند. از بقیه دوستان فوتسالی هم مثل شمس، درودگر، ترابیان که از دلسوزان فوتسال هستند و اظهارنظرات‌شان از روی دلسوزی است می‌خواهم بیایم به فوتسال کمک کنند.

رئیس فدراسیون فوتسال تصریح کرد: فوتبال ساحلی ما در آسیا قهرمان شد. فوتسال ما هم مثل فوتبال ساحلی باید قهرمان شود. تیم ملی بزرگسالان در تیتر و ویترین است. البته ما تیم زیر 16 سال بانوان‌مان را هم اعزام کرده‌ایم. ماموریت‌هایمان در حال انجام است. زمین شماره 2 کمپ هم آماده شده است. می‌توانید بروید و ببینید. اتفاق خوبی است. بقیه امور هم به خیر و خوشی می‌گذرد.

۱۳۹۵/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...