نسخه چاپی

شناسایی و دستگیری باند بین‌المللی قاچاق پیش‌ساز مواد مخدر در استان هرمزگان

رئیس مركز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) توانستند یك باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش ساز مواد مخدر را كشف و ضبط كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با استعانت از درگاه خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و هوشیاری مردم شریف ایران توانستند یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش ساز مواد مخدر را کشف و ضبط کنند.

این مقام امنیتی گفت: این مواد در تعداد زیادی بشکه های 220 لیتری حاوی اسید استیک انیدرید که به عنوان پیش ساز مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرد به طرز ماهرانه‌ای در تعدادی کانتینر جاسازی شده بود و قاچاقچیان مواد مذکور را از کشورهای چین و تایوان تحت پوشش ابزار و ادوات دست دوم خودرو وارد نموده و قصد داشتند با تخلیه محتویات کانتینرها در کشور آن را به مقصد کشورهای افغانستان و پاکستان ترانزیت نمایند.

رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات در ادامه بیان داشت: با این مقدار مواد پیش‌ساز می‌توان حدود هفت تن هروئین خالص تولید کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی و اداره کل بنادر و دریانوردی عنوان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه تحویل مرجع قضایی شدند.

۱۳۹۵/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...