نسخه چاپی

تروریست ها در عراق روزهای پایانی عمرشان را سپری می كنند

سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان انفجار تروریستی كربلا و محكوم كردن این اقدام، گفت: تروریست های تكفیری در حالی دست به اینگونه جنایات می زنند كه می دانند روزهای پایانی عمرشان را در عراق سپری می كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه انفجار تروریستی امروز استان کربلا توسط گروهک تروریستی - تکفیری داعش را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت عراق و خانواده قربانیان این اقدام پلید و ضد بشری اظهار داشت: تروریست های تکفیری در حالی دست به اینگونه جنایات و کشتار مردم بیگناه می زنند که می دانند روزهای پایانی عمرشان را در عراق سپری می کنند.

قاسمی اینگونه اقدامات کور و ددمنشانه را واکنشی به شکست های پی در پی تروریست ها از ارتش و نیروهای مردمی عراق دانست و‌ گفت: امیدواریم با همت دولت، ارتش، نیروهای مردمی و با وحدت، یکپارچگی و همدلی همه طوایف و مذاهب و اقوام عراقی سایه شوم تروریسم هر چه سریعتر در عراق و منطقه ریشه کن و همه مردم این کشور در صلح و آرامش در کنار یکدیگر برای بازگشت امنیت و بازسازی کشور خود تلاش کنند.

به گزارش فارس، انفجار تروریستی در 58 کیلومتری غرب شهر کربلا و در نزدیکی استان الانبار که بامداد امروز رخ داد، تا کنون 23 کشته و دهها زخمی در پی داشته است.

۱۳۹۵/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...