نسخه چاپی

اعتراف ناموسی عمو به كشتن كودكان آبادانی

معمای كشف استخوان های جسد 2 كودك خردسال آبادانی پس از یك ماه سكوت با اعترافات عموی كینه ای فاش شد.

به گزارش نما به نقل از رکنا؛ معمای کشف استخوان های جسد 2 کودک خردسال آبادانی پس از یک ماه سکوت با اعترافات عموی کینه ای فاش شد.

اوایل مردادماه سال جاری بود که ماموران پلیس آبادان در جریان ناپدید شدن 2 بچه در روستای حضرنبی قرار گرفتند و خیلی زود تیم ویژه ای برای ردیابی این دختر و پسرخردشال وارد عمل شدند.

ماموران در گام نخست از پدر 37 ساله این دو کودک شنیدند که آتنا 7 ساله و ابوالفضل 4 ساله برای بازی به منطقه قدمگاه رفته و اما دیگر به خانه بازنگشته اند.

در این مرحله ماموران پی بردند که پدر این دو کودک با پدربزرگ بچه ها به خاطر ازدواج دومش اختلاف داشته و احتمال دادند پدربزرگ این خانواده برای انتقام گیری از پسرش، نوه هایش را ربوده است و با این فرضیه پدربزرگ 55 ساله برای تحقیقات بیشتر دستگیر شد.

پدربزرگ خودش را بی گناه معرفی می کرد اما باگذشت 4 روز از ناپدید شدن بچه ها ماموران در تماس برادر این پدربزرگ با سناریوی هولناکی روبرو شدند.

ماموران به خانه پدربزرگ رفته و زمانیکه پای در حیاط این خانه گذاشتند با استخوان های 2 جسد که داخل پتویی پیچیده شده بود روبرو شدند.

زن اول پدربزرگ به ماموران گفت: ساعت 12 شب 20 مرداد ماه بود که پسر هوویم را که بیماری ذهنی دارد برای بردن به سرویس بهداشتی به داخل حیاط آوردم و با این پتوی خاکی و خون آلود که داخل حوضچه کوچک محل شست و شو روبرو شدم.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که روی اجساد آهک ریخته شده و به همین خاطر قابل شناسایی نبودند که در این مرحله استخوان ها برای آزمایش های DNA به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از پدربزرگ خانواده به صورت ویژه آغاز شد.

پدربزرگ وقتی شنید استخوان های نوه هایش درحیاط خانه اش پیدا شده گفت: من با پسرم اختلاف داشتم ولی هیچ وقت به نوه هایم آزاری نرساندم و نمی دانم چه کسی دست به این جنایت زده و چرا با این نقشه قصد دارد مرا گناهکار معرفی کند.

کارآگاهان پلیس آبادان تجسس های پلیسی را بار دیگر از محل ناپدید شدن 2 کودک آغاز کردند و به سرنخ های جدیدی رسیدند که عموی بچه ها را مظنون اصلی این پرونده نشان می داد.

عموی 34 ساله که سعید نام دارد تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت و این در حالی بود که از همان روز نخست که بچه ها ناپدید شده بودند وی درکنار ماموران به دنبال بچه های برادرش می گشت و در تحقیقات پلیسی نیز سعی داشت ماموران را گمراه کند اما وقتی در بازداشت پلیس به تناقض گویی پرداخت مجبور با افشاگری شد و با گذشت یک ماه از این معمای پلیسی لب به اعتراف گشود.

سعید به ماموران گفت: چندی پیش با پدرم بر سر ازدواج دومش اختلاف پیدا کردم و پس از آن نیز پی به راز سیاهی بردم و به خاطر اختلافات ناموسی با برادرم به فکر انتقام گیری افتادم و تصمیم به قتل برادرزاده هایم گرفتم.

وی افزود: روز حادثه آتنا و ابوالفضل را به بهانه نشان دادن جوجه گنجشک ها به سمت نی زارها کشاندم و ابتدا آتنا را در رودخانه خفه کردم و سپس ابوالضل را خفه کردم و با کندن زمین اجساد را در کنار رودخانه خاک کردم و پس از ماجرای مفقود شدن برادرزاده هایم برای رد گم کنی از همان لحظه های ابتدایی به دنبال 2 کودک گمشده گشتم.

این عموی کینه ای ادامه داد: روی جسدهای آهک ریخته بودم و چند روز پس از قتل برای سرکشی به محل دفن جسدها رفتم که دیدم حیوانات درنده اجساد را از خاک بیرون کشیدند و تنها استخوان های برادرزاده هایم سالم مانده بودند و وقتی دیدم پدرم به عنوان مظنون در بازداشت پلیس است تصمیم به انتقام گیری از پدرم افتادم.

استخوان ها را داخل پتویی پیچیدم و در تاریکی شبانه استخوان را داخل حیاط خانه پدرم رها کردم و سعی داشتم با این صحنه سازی پدرم را قاتل معرفی کنم که پس از یک ماه نقش پردازی دستم رو شد.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر دستور داد تا این عموی کینه ای در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گیرد و صبح روز دوشنبه 8 شهریور ماه بازسازی صحنه قتل در محل جنایت صورت گرفت.

۱۳۹۵/۶/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...