نسخه چاپی

«نواز شریف» به بهانه بیماری دوباره به لندن سفر می‌كند

نواز شریف نخست وزیر پاكستان به بهانه درمان بیماری بار دیگر رهسپار لندن می‌شود.

به گزارش نما، دانشجو به نقل از روزنامه «پاکستان»، نواز شریف نخست وزیر پاکستان به بهانه انجام آزمایشات پزشکی ۱۰ سپتامبر برای چندمین بار متوالی راهی لندن می شود.



لازم به ذکر است در ماه های گذشته شرکت حقوقی «موساک فونسکا» اسنادی را در باره اموال و دارایی شخصیت های برجسته دنیا منتشر کرد که به «اسناد پاناما» موسوم بود. در این اسناد نام فرزندان نواز شریف نیز ذکر شده است که دارای شرکت های مالی در خارج از کشور هستند.



پس از انتشار اسناد پاناما، احزاب مخالف دولت پاکستان خواستار تشکیل کمیته رسیدگی به اموال و دارایی های خانواده نواز شریف شدند اما نواز شریف به بهانه جراحی قلب مدت دو ماه را در لندن گذراند تا از اعتراضات مردمی در پاکستان علیه خانوده وی کاسته شود.



پس از بازگشت نواز شریف به پاکستان «عمران خان» رهبر حزب انصاف پاکستان و دیگر احزاب مخالف دولت، خواستار رسیدگی فوری به پرونده اسناد پاناما علیه خانواده نواز شریف شده اند.



از سویی دیگر «راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل مجلس وحدت المسلمین پاکستان نیز اعلام کرده است در اعتراض به کشتار شیعیان در این کشور دوم سپتامبر مقابل اقامتگاه سر وزیر این ایالت در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب تحصن برگزار می کند.

۱۳۹۵/۶/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...