نسخه چاپی

جواد نكونام:با قطری ها كاری نداشتم و آنها به سمتم حمله ور شدند

نكونام می‌گوید هنوز هم نمی‌داند كه چرا قطری‌ها آن رفتارها را انجام دادند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛جواد نکونام؛در شب بازی با قطر خیلی ازحاشیه ها به سمت او آمدند!کاپیتان سابق تیم ملی که فقط می خواست خوشحالی اش را با سایر اعضای کادر فنی تقسیم کند در زمان خوشحالی کردنش اتفاقاتی برایش افتاد که...با این حال روایت از آن شب زیاد است اما خود نکونام دقیق تردر این مورد توضیح می دهد:«واقعا چیز خاصی نبود.در فوتبال انگلیس هم مورینیو به داخل زمین می رود چرا آنجا جنجال نمی کنند؟ من به خاطر گلی که زده بودیم خوشحال بودم.واقعا هنوز هم نمی دانم چرا قطری ها این موضوع را آنقدر بزرگ کردند؟»
نکونام و نیمکت نشین های تیم ملی می گویند رفتارهای نیمکت نشین های قطر پنجشنبه شب تحریک آمیز بود. حتی سید جلال حسینی مدافع با تجربه تیم ملی هم با انتقاد شدید از رفتار آنها گفت اگر جای نکونام بود حتی شدیدتر خوشحال می کرد. سرمربی تیم ملی قطر از دقیقه اول بازی جنگ روانی در لب خط به راه انداخته بود، به شکلی که وقتی کی روش و سایر نیمکت نشین های ایران به داور چهارم اعتراض می کند او با لبخند کنایه آمیز داور چهارم را در آغوش می گرفت تا ایرانی ها را عصبی تر کند.

پس از گلزنی قوچان نژاد، جواد نکونام هم مثل سایر نیمکت نشین ها خوشحالی کرد، با این تفاوت که او قصد داشت شادی را با گلزن تیم تقسیم کند. به همین دلیل از روی چمن به سمت گوشه زمین رفت اما اتفاق عجیب تری در ادامه رخ داد. سرمربی تیم ملی قطر که گویا از ابتدای بازی به دنبال بهانه ای برای به تشنج کشیدن مسابقه بود، نکونام را تعقیب کرد و حتی به تحریک بازیکنان نیمکت نشینش پرداخت. سید جلال حسینی مدافع تیم ملی هم در این باره می گوید: «دقیقا، او فقط می خواست بازی را به تشنج بکشد.» نکونام هم درباره آن اتفاق می گوید: «من به نیمکت نشین های قطر کاری نداشتم و حتی از داخل زمین رفتم که نزدیک به نیمکت شان نباشم در یک لحظه متوجه شدم دو بازیکن قطر به همراه سرمربی شان به سمت من حمله ور شدند. برایم عجیب بود. شما نگاه کنید وقتی یک تیم در لحظات حساس گل می زند، همه نیمکت به داخل زمین می روند و با بازیکنان خوشحالی می کنند. پیدا بود که قطری ها دنبال این بودند که بازی را بهم بریزند. مهم برد تیم ملی بود که خدا را شکر توانستیم این سه امتیاز را به دست بیاوریم.»
نکونام به دور از این مسایل دوست دارد از طرفداران هم تشکر ویژه ای کند. او در این باره می گوید: «آنها یک شب فراموش نشدنی را رقم زدند. به نظرم به جای شماره 12 باید شماره یک را به این مردم بدهیم که واقعا فوق العاده هستند. امیدوارم یک روز دیگر هیچ هواداری هم پشت در نماند. شک ندارم اگر ظرفیت ورزشگاه 200 هزار نفر هم بود مردم با غیرت ایران ورزشگاه را پر می کردند.»

مربی تیم ملی که از طرف کی روش مامور سفر به قطر است تا بازی این تیم را تماشا کند. او در پایان در این مورد می گوید:«این ماموریتی است که آقای کی روش برایم در نظر گرفته است. من هم سرباز ایران هستم و هر ماموریتی برایم در نظر بگیرند انجام می دهم. به همین دلیل همراه با تیم ملی به چین نمی روم. از مدتی قبل سرمربی تیم چنین ماموریتی به من داد. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی کشورم مثمر ثمر باشم.»

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...