نسخه چاپی

لباس های ریش ریش شلوارهای زخمی، كراوات و پاپیون در شیراز ممنوع شد

به گزارش نما - «خبرجنوب» نوشت: رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در سطح شهر شیراز خبر داد.

سرهنگ سيد موسي حسيني گفت: با توجه به اينكه اخيرا لباس هايي با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در سطح برخي از فروشگاه ها توزيع مي شود، طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در دستور كار پليس فارس قرار دارد و طي روزهاي آينده با جديت تمام در سطح شهر شيراز اجرا ميشود.
وي ادامه داد: در اين طرح پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوري، معدوم و با متصديان نيز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحدصنفي، پرونده به دادسراي عمومي و انقلاب شيراز ارسال مي شود.
رئيس پليس امنيت عمومي استان با بيان اينكه استفاده از مانکن هاي نامتعارف و مبتذل در واحدهاي صنفي ممنوع مي باشد، اظهار كرد: فروش هرگونه مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شيشه اي، بدون دکمه و با نوشتار خارجي و نمايش آرم و پرچم بيگانه ممنوع است.
سرهنگ حسيني افزود: فروش هرگونه پوشاک و شلوار مردانه و زنانه ذاب (زخمي يا ريش ريش)، البسه نامتعارف و دست دوم (تاناکارا) ممنوع مي باشد.وي بيان كرد: رعايت ظواهر و پوشش اسلامي از سوي متصدي، مباشر و فروشندگان در واحدهاي صنفي الزامي بوده و استفاده از زيورآلات، لباس نامتعارف، کراوات و پاپيون ممنوع است.
رئيس پليس امنيت عمومي استان با بيان اينكه به منظور حفظ شأن و حقوق شهروندان، رعايت استتار کامل واحدهاي صنفي فروش پوشاک زنانه (لباس زير) به صورتي که درون امکنه از بيرون آن قابل مشاهده نباشد الزامي است،بیان كرد: حضور متصدي مرد و استفاده از فروشنده مرد در مغازه های لباس زير زنانه ممنوع است.
سرهنگ حسيني از ممنوعيت بکارگيري اتباع خارجه غيرمجاز در واحدهاي صنفي خبر داد و افزود: بكار گيري مشمولين غايب و سربازان فراري در واحد هاي صنفي نيز ممنوع و با مسئولان اين واحدها برخورد قانوني به عمل خواهد آمد.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...