نسخه چاپی

شهرام محمودی از المپیك،جام باشگاه‌ها و خستگی‌هایش می‌گوید

محمودی می گوید آنقدر خسته است كه فعلا فقط می خواهد استراحت كند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛موفقیت دیگری را تجربه کرد.این بار به همراه بانک سرمایه.شهرام محمودی که پس از رقابت های المپیک خیلی ها از قولش زده بودند که از تیم ملی خداحافظی کرده است بلافاصله پس از رسیدن به ایران راهی مینمار شد تا در جام باشگاه های آسیا به همراه تیمش شرکت کند.شرایط برای او و بقیه ملی پوشانی که در برزیل بودند فرق می کرد.خستگی راه،دوری از خانواده و هزار و یک اتفاق دیگر.با این حال محمودی و بقیه دوستانش یک هدف داشتند.یک چیزی می خواستند که اسمش مدال بود:«واقعا پس از اینکه از المپیک حذف شدیم دلمان یک مدال می خواست که خدا را شکر آن را کسب کردیم.»

از خداخافظی شما از تیم ملی شروع می کنیم.خیلی ها نوشته بودند که دیگر برای ایران بازی نخواهید کرد.

من ساعاتی پس از انتشار این خبر مصاحبه کردم و گفتم که اصلا صحت ندارد.البته در برزیل هم به خبرنگاران گفته بودم که می خواهم کمی استراحت کنم.اما هرگز نگفته بودم که کلا می خواهم قید تیم ملی را بزنم.واقعا خسته ام و می خواهم کمی استراحت کنم.اما این به منزله این نیست که از تیم ملی کنلار بروم.

بلافاصله پس از بازگشت از برزیل راهی میانمار شدید.شرایطی سخت که ...

واقعا سخت.اما ما برای رسیدن به هدفی مشترک بی خیال همه این سختی ها شدیم.به همراه بانک سرمایه به میانمار رفتیم و مدال را گرفتیم و تا یکی دو روز دیگر هم به ایران بر می گردیم.

شما در پایان این بازی ها به عنوان با ارزش ترین بازیکن رقابت های باشگاه های آسیا معرفی شدید.نظرتان در این مورد چیست؟

خدا را شکر می کنم.در هر صورت وقتی بازیکنی به عنوانی دست پیدا می کند این افتخار برای همه اعضای تیم است.اگر هم تیمی هایم نبودند شکی وجود ندارد که من نمی توانستم به این عنوان برسم.

درباره قهرمانی تان در جام باشگاه ها حرف می زنید؟این نخستین قهرمانی بانک سرمایه در این رقابت ها بود.

تیم العربی تیم خیلی خوبی بود و بازیکنانش با انگیزه کار می‌کردند، اما ما هم خیلی خوب بودیم و خدا را شکر به مقام قهرمانی که لیاقتش را داشتیم رسیدیم. فکر می‌کنم جام قهرمانی باید به ایران می‌آمد که آمد. این قهرمانی خیلی ارزش دارد، چون خیلی وقت بود مدال نگرفته بودیم و دل‌مان واقعا مدال می‌خواست.

شکست در "ست" نخست مقابل العربی خیلی ها را نگران کرده بود.اما شما برگشتید و توانستید قهرمان شوید.

بازیکنان تیم العربی خیلی خوب بازی کردند و این طور نبود که بازی را رها کنند و تا لحظه آخر جنگیدند. البته ما هم کم نیاوردیم و خیلی منطقی و بهتر از آنها بازی کردیم. بازیکنان العربی دریافت‌های خوبی داشتند، اما ما براساس آنالیزی که کرده بودیم پیش رفتیم و توانستیم پیروز میدان باشیم. تیم العربی با ویسوتو و کواسویچ دو بازیکن تراز اول و دو بازیکن کوبایی در واقع تیمی بین‌المللی بود، اما ما بهتر بازی کردیم و لیاقت برد داشتیم.

الان برنامه تان برای آینده چیست؟

هنوز که به ایران نرسیده ایم.قبلا هم گفتم واقعا نیاز به استراحت دارم و باید چند روزی را استراحت مطلق کنم.پس از اینکه شرایط بدنی ام به حالت قبل برگشت تازه باید فکر کنم و ببینم چه کاری می توانم انجام بدهم.می خواهم چند روز با خانواده ام باشم.البته هنوز به تهران نرسیده ایم و باید ببینم اوضاع چطور می شود.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...