نسخه چاپی

درگیری خونین در پارك

درگیری مرگبار دو بچه محل در یكی از بوستان‌های محدوده شهرری رنگ خون گرفت. قاتل پس از قتل دوست و هم‌محلی خود پا به فرار گذاشت.

به گزارش نما به نقل از مهر: درگیری مرگبار دو بچه محل در یکی از بوستان‌های محدوده شهرری رنگ خون گرفت. قاتل پس از قتل دوست و هم‌محلی خود پا به فرار گذاشت.

ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز خبر وقوع یک درگیری در یکی از بوستان‌های محدوده شهرری به ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری اعلام شد. بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری برای بررسی ماجرا به محل حادثه اعزام شد.

با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد عده‌ای جوان هم‌محلی در داخل بوستان در حال خوشگذرانی بودند که ناگهان به دلیل نامعلومی بین دو نفر از آنها به نام‌های علی ۳۰ ساله و علیرضا ۳۲ ساله درگیری لفظی به وقوع پیوست.

با اوج گرفتن درگیری، ناگهان علی ۳۲ ساله توسط علیرضای ۳۰ ساله مجروح شد که مجروح توسط شاهدان ماجرا به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شد. تلاش برای درمان مجروح در حالی ادامه داشت که وی به دلیل شدت خونریزی روی تخت بیمارستان جان سپرد.

با اعلام خبر فوت مرد جوان به بازپرس کشیک قتل شهرری، بلافاصله کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد ماجرا شدند.

جسد متوفی برای بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و پرونده این درگیری مرگبار برای بررسی‌های پلیسی و شناسایی و دستگیری قاتل در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

بر اساس اطلاع مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی، تحقیقات کارآگاهان درباره علت وقوع درگیری مرگبار و همچنین شناسایی مخفیگاه قاتل فراری همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...