نسخه چاپی

ماجرای استانداری كه دو ماهه دیپلم گرفت!

شخصی را به عنوان استاندار زنجان انتخاب كرده‌اند كه ایشان مدرك تحصیلی پنجم ابتدایی را داشته است و به واسطه رفاقت با یكی از اعضای نهاد ریاست جمهوری، دو ماهه مدرك دیپلم گرفته و بعد طبق ضوابط مدیریتی توانسته فوق‌دیپلم و لیسانش را اخذ كند. وزیر كشور مدارك تحصیلی استاندار زنجان را ارائه دهد.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، جمشید ایرانی رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان از برخی انتصابات در دولت یازدهم انتقاد و اظهار کرد: متأسفانه افرادی که برای اداره استان‌ها در قالب استاندار منصوب شده‌اند، بالای 60 سال سن دارند و با محافظه‌کاری کارها را اداره می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش‌تر عزل و نصب‌ها در دولت یازدهم با روابط فامیلی و رایزنی خطی و باندی صورت می‌گیرد، گفت: شکارچیان پست، دولت را در قبضه خود گرفته‌اند و حلقه‌های فساد همچون دولت قبل، در دولت فعلی نیز فعال و یکه‌تاز معرکه هستند.

رئیس کمیته سیاسی و انتخابات جبهه اعتدال‌گرایان و اصلاح‌طلبان با طرح این پرسش که چرا در انتصاب‌ها، شایسته‌سالاری را مدنظر قرار نمی‌دهید، گفت: چرا‌ آقای نوبخت باید در انتخاب استاندار گیلان دخالت کند و یا آقای صفدر حسینی در انتخاب استاندار همدان، به لابی بپردازد؟ استاندار البرز بر اساس کدام معیارها انتخاب شده است؟‌

ایرانی تصریح کرد: شخصی را به عنوان استاندار زنجان انتخاب کرده‌اند که ایشان مدرک تحصیلی پنجم ابتدایی را داشته است و به واسطه رفاقت با یکی از اعضای نهاد ریاست جمهوری، دو ماهه مدرک دیپلم گرفته و بعد طبق ضوابط مدیریتی توانسته فوق‌دیپلم و لیسانش را اخذ کند. وزیر کشور مدارک تحصیلی استاندار زنجان را ارائه دهد.

وی تأکید کرد: ما در دولت گذشته انتقاد می‌کردیم که کردان‌ها در دولت‌ها وجود دارند، اما در دولت یازدهم هم همان وضعیت را مشاهده می‌کنیم و شکارچیان پست جولان می‌دهند.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...