نسخه چاپی

سلسله‌ انفجارهای همزمان در سوریه

منابع سوری از انفجارهای همزمان طی امروز (دوشنبه) در چهار استان مختلف سوریه خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: منابع سوری از انفجارهای همزمان طی امروز (دوشنبه) در چهار استان مختلف سوریه خبر دادند.

در حالی که آمریکا و روسیه صبح امروز (یکشنبه) در دستیابی به راه حلی برای درگیری‌های سوریه در حاشیه نشست گروه ۲۰ بازماندند سلسله انفجارهای تروریستی در مناطق تحت تسلط نظام سوریه در چهار استان سوریه چندین کشته و زخمی برجای گذاشت.

سانا، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، وقوع دو انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی ایست بازرسی ارتش سوریه در پل ارزونه در اتوبان بین‌المللی در حومه طرطوس که این مرکز ایست بازرسی ورودی شهر طرطوس از بخش استان حمص محسوب می‌شود، پنج کشته برجای گذاشت.

همچنین در پی انفجار یک عامل انتحاری که یک خودروی بمب‌گذاری شده را در محله الزهراء در نزدیکی مرکز ایست بازرسی در میدان باب تدمر در شهر حمص هدایت می‌کرد دو تن کشته و هفت تن زخمی شدند.

در عین حال تلویزیون سوریه از وقوع یک انفجار دیگر در مسیر الصبوره-البیجاع در حومه دمشق رخ داد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در ورودی شهرک الصبوره در حومه غربی دمشق سه تن کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.

در عین حال شبکه الاخباریه سوریه از وقوع انفجاری تروریستی ناشی از انفجار موتورسیکلتی در میدان مرشو در محله المساکن در شهر حسکه خبر داد.

این موج جدید انفجارها در پی پیروزی ارتش سوریه در جنوب حلب است که موجب محاصره مجدد محله‌های شرقی حلب شده و مسیر امدادرسانی‌ها به تروریست‌ها را قطع کرده است.

۱۳۹۵/۶/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...