نسخه چاپی

وزیر اطلاعات: زمینه انصراف پیوستن برخی افراد به داعش را فراهم كردیم

وزیر اطلاعات گفت: افرادی كه زمینه پیوستن به داعش داشته‌اند كاركنان وزارت اطلاعات با خوش رفتاری و رعایت اخلاق اسلامی زمینه انصراف آنان به این عرصه فراهم كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم حجت‌الاسلام سید محمود علوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید رئیسعلی دلواری بر توجه به اتحاد و وحدت در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: استان بوشهر در عرصه‌های مختلف مبارزه با استعمار و استکبار دارای کارنامه درخشانی است که نام میرمعنا در راندن متجاوزان از جزیره خارگ و رئیسعلی دلواری در مبارزه با بیگانگان و وجود علما و شخصیت‌های مهمی در این عرصه مانند ستارگانی بی غروب می‌درخشد.

وی دلاورمردی، آزادگی، دفاع از ناموس، وطن، رشادت و شجاعت از ویژگی‌های مردم استان بوشهر دانست و تصریح کرد: استان بوشهر با داشتن چهره‌های مهم مبارزاتی، فرهنگی، نخبه‌ دارای شهره جهانی است و هیچ چیز نمی‌تواند بر آنها سایه بیاندازد.

وزیر اطلاعات با قدردانی از وجود تعامل میان مسئولان و مردم استان بوشهر گفت: عقلانیتی که استاندار بوشهر در مدیریت استان با مشارکت همگانی امام جمعه، نمایندگان مردم در مجلس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان در راستای خدمت رسانی به مردم با تعامل و اتحاد بکار گرفته شده یک سرمایه مهم است که باید حفظ شود.

علوی با تاکید بر توسعه خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: اگر خدمت رسانی به مردم خوب ارائه شود توانسته‌ایم جایگاه و شان مردم را پاس بداریم.

وی گفت: وجود دریا در این استان یک نعمت است که باید از این امکان همه مردم بهره بگیرند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام در ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرده است افزود: تعلیمات اسلامی باید با وسعت و بلند نظری به آن توجه شود چراکه اسلام نه تنها جلو زندگی نگرفته بلکه سبب حیات و زندگی ساز شده است.

علوی با بیان اینکه قرار گرفتن در پست مدیریتی یک نعمت است گفت: باید مدیران از این فرصت برای ارائه خدمات به مردم و رسیدن به جایگاهی که خداوند ترسیم کرده است استفاده کنند.

وزیر اطلاعات افزود: حضور در پست‌های مدیریتی علاوه بر اینکه یک عرصه خدمت رسانی است بلکه یک آزمون الهی محسوب می‌شود.

علوی گره‌گشایی از کار مردم را یکی از رسالت‌ها و ماموریت‌های مدیران دانست و تاکید کرد: خدمت به مردم باید بی منت باشد چراکه خدمت رسانی صدقه است.

وی با تاکید بر حفظ کرامت مردم در عرصه‌های مختلف افزود: ملتی که کرامت آن حفظ شود سبب کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ولایت در جامعه اسلامی یک نعمت الهی است گفت: باید همگان در زیر پرچم ولایت یکپارچه حرکت کنیم و از تفرقه و اختلاف در عرصه‌های اجتماع جلوگیری کنیم.

علوی با بیان اینکه بدون ولایت حرکت کردن سبب اختلاف و شکاف در جامعه می‌شود بیان کرد: گسست و شکاف در جامعه سبب خدشه وارد شدن به امنیت و آرامش می‌شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ولایت فقیه ستون نظام است تاکید کرد: همه باید حول محور ولایت باشند و زیر پرچم ولایت در خدمت به جامعه تلاش کنند.

وی وضعیت امنیت و آرامش در ایران اسلامی را مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: در حالی که در کشورهای منطقه آشوب است ولی در ایران امنیت پایداری برقرار که سبب حضور سرمایه‌گذاران دیگر کشورها شده است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر رعایت اخلاق اسلامی و مسائل شرعی در همه امورات تصریح کرد: افرادی که زمینه پیوستن به داعش داشته‌اند کارکنان وزارت اطلاعات با خوش رفتاری و رعایت اخلاق اسلامی زمینه انصراف آنان در این عرصه فراهم کرده‌اند.

۱۳۹۵/۶/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...