نسخه چاپی

مفتی اعظم سعودی و ارادتش به یزید ملعون و رژیم صهیونیستی

"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" مفتی حامی تروریست‌های تكفیری، علاقه وافری به یزید ملعون دارد؛ وی در یكی از سخنرانی‌هایش ضمن هتك حرمت امام حسین(ع) اعلام كرد: بیعت یزید بن معاویه بیعتی شرعی بود!

به گزارش نما به نقل از میزان – گروه سیاسی: اخیرا "عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" مفتی وهابی سعودی‌ها، اظهارات گستاخانه‌ای را علیه ایرانیان مطرح کرده است؛ وی ایرانیان را نه تنها مسلمان ندانسته بلکه دشمن اسلام معرفی کرده است؛ به این بهانه نگاهی خواهیم داشت به اقوال و اعمال پیشین این فرد که سراسر در ضدیت با ارزش‌ها و منافع مسلمین است.

مفتی اعظم سعودی و ارادتش به یزید ملعون و رژیم صهیونیستی

"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ"، در تاریخ سوم ذیحجه1362 ق در شهر مکه به دنیا آمد؛ وی در جوانی بینایی‌اش را از دست داد تا علاوه کوری باطن به کوری ظاهری هم دچار شود.

مفتی سعودی، جشن گرفتن برای پیامبر(ص) را بدعت می‌داند، اما انجام مراسم شاد و مفرح در روز عاشورا را جایز می‌داند! وی حتی مراسم عروسی خود و فرزندش را نیز در این روز برگزار کرد، تا ننگ جشن گرفتن در روز عزای آل الله را برای خود ثبت کند.


این مفتی حامی تروریست‌های تکفیری علاقه وافری هم به یزید ملعون دارد؛ وی در یکی از سخنرانی‌هایش ضمن هتک حرمت امام حسین(ع) اعلام کرد: بيعت يزيد بن معاويه بيعتی شرعی بود!

مفتی اعظم سعودی همچنین در چندین نوبت، ضمن حمایت از اقدامات تروریست‌های تکفیری، فتوای تخریب قبور ائمه اهل بیت علیهم السلام در عراق را صادر کرد.

"عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ" همچنین به صهیونیست‌ها نیز علاقه زیادی دارد؛ وی در سال 91 به صورت تلفنی با "اهارون عفرونی"، خاخام صهیونیستی صحبت کرد و از وی برای سفر به عربستان دعوت به عمل آورد.

۱۳۹۵/۶/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...