نسخه چاپی

اجساد ٣ كارگر مترو بیرون آورده شد

معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران ضمن ابراز تاسف از فوت 3كارگر مترو در حادثه مترو كیانشهر گفت: كمیته بررسی دلایل وقوع این حادثه كه احتمال خطای انسانی در آن دور از ذهن نیست؛ به دستور شهردار تهران تشكیل شد.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ مازیار حسینی اظهار داشت: ساعت 17:25 دقیقه عصر امروز درحالی‌که کارگران مشغول برداشتن سگمنت‌های دستگاه حفار مترو(TBM) بودند، چند سگمنت روی بیل مکانیکی می‌ریزد.

وی ادامه داد: بلافاصله گروه امداد و نجات در محل حاضر شدند و اقدام به نجات 10 نفر از کارگرانی که در این بخش از کارگاه مترو مشغول به کار بودند؛ کردند.

معاون شهردار تهران با اشاره به مصدومان این حادثه توضیح داد: از 10 نفر کارگری که در این محل مشغول به کار بودند یک نفر سالم و 5 نفر مصدوم شده بودند که به‌سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی بابیان اینکه تاکنون ٣ جسد از زیر آوار خارج شده است گفت: عملیات امداد و نجات تا یافتن تنها محبوس این حادثه همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نیروهای امداد و نجات مشغول انجام عملیات برای نجات ١ کارگر باقیمانده هستند.

حسینی بابیان اینکه با دستور شهردار تهران کمیته کارشناسی و بررسی دلایل وقوع حادثه که احتمال خطای انسانی در آن دور از ذهن نیست؛ تشکیل شده است؛ تأکید کرد: این حادثه در داخل کارگاه مترو کیانشهر روی داده که هیچ ارتباطی به نشست یا ریزش زمین و همچنین معبر عمومی نداشته است.

به گفته معاون شهردار تهران این حادثه احتمالاً 4کشته داشته که عملیات برای خارج کردن جسد چهارم همچنان ادامه دارد. با کشف چهارمین جسد احتمالی عملیات امداد و نجات پایان می‌یابد.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...