نسخه چاپی

مرد دماغ عملی بازداشت شد

مرد دماغ عمل كرده ای كه در ویدئو تكان دهنده قتل یك مرد در شیراز، تبر به دست داشت، دستگیر شد.

به گزارش نما؛ خبرآنلاین نوشت: مرد دماغ عمل کرده ای که در ویدئو تکان دهنده قتل یک مرد در شیراز، تبر به دست داشت، دستگیر شد.

این طور که ویدئوی منتشر شده نشان می دهد او با همراهانش با تبر و چاقو مرد جوانی را در برابر چشمان همسر باردارش از پا در می آورند؛ او سپس از پنجره خودرو وارد ماشین می شود و از مهلکه می گریزد. از آن زمان دو نفر از مهاجمان در ابرکوه و لرستان بازداشت شدند ولی از این مرد جوان دماغ عمل کرده ،رد پایی دیده نمی شد.

تا اینکه ساعت 2 بامداد دیروز، ماموران اطلاعات سپاه فجر استان فارس او را در باغی در روستایی حومه شیراز بازداشت کردند.اواخر مردادماه فيلم منتشر شده از صحنه اين جنايت بسياري از مردم شيراز را متأثر كرده بود در این فیلم هولناک ،جوانی تبر به دست در حالی که بینی اش نیز عملی بود در حالی که به سرعت قصد فرار از صحنه را داشت با بستن درب خودرو از شیشه وارد ماشین شده و سپس با همدستانش از محل متواری می شود.

اين جنايت در اواخر مردادماه در محدوده بولوار اميركبير رخ داد. زوج جواني سوار بر خودرویشان در حال عبور از يكي از خيابانهاي منطقه بودند كه ناگهان يك دستگاه پژو پرشياي سفيد رنگ با خودروي آنها تصادف كرد.

مرد جوان از ماشين پياده شد كه خسارت و علت تصادف را بررسي كند اما در همين هنگام سرنشينان پرشيا به سمت او با چاقو و تبر حمله كردند و آنها با چاقو و تبر ضربات متعددی به مرد جوان زدند. مهاجمان همچنين جوان ديگري را كه همراه اين زوج بود مجروح كردند و پس از آن سوار بر خودروي خود از محل گريختند.

طولي نكشيد كه مرد جوان مقابل چشمان همسر باردارش بر اثر شدت خونريزي جان باخت و وقتي مأموران پليس به محل حادثه رسيدند، اثري از مهاجمان نبود. همسر مقتول به همراه جوان ديگري كه در اين حادثه مجروح شده بود به بيمارستان منتقل شدند.

از همان زمان تحقيقات گسترده براي شناسايي و دستگيري مهاجمان آغاز شد. اين در حالي بود كه انتشار فيلم لحظه جنايت در شبكه هاي اجتماعي، وحشت به جان مردم منطقه انداخته و باعث جريحهدار شدن احساسات شهروندان شده بود.تيمهاي جنايي به جستوجو براي يافتن ردي از عاملان جنايت پرداختند و خيلي زود موفق شدند هويت آنها را شناسايي كنند.

در ادامه مشخص شد كه متهمان قصد دارند هر طوري شده از كشور فرار كنند اما پيش از اينكه موفق به اجراي نقشهخود شوند، يكي از آنها كه به شهرستان ابركوه در يزد گريخته بود به دام پليس افتاد و دستگير شد.

با اطلاعاتي كه از اين مرد به دست آمد، دومين متهم در خرم آباد ردگيري شد و درحاليكه وي با تهيه بليت راهي فرودگاه شده بود و قصد خروج از كشور را داشت، پيش از پرواز دستگير شد. اما همچنان یکی دیگر از مردان تبر به دست متواری بود. از این رو تحقیقات از سوی ماموران برای به دست آمدن ردی از این مرد ادامه داشت تا اینکه ماموران اطلاعات سپاه فجر توانستند رد متهم را در یکی از شهرهای اطراف شیرازدر حالی به دست آورند که متهم مشغول تدارک برای فرار از کشور بود.

در نهایت بامداد روز گذشته ماموران برای دستگیری وی وارد عمل شده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه در باغی در اطراف شیراز دستگیر کردند. این متهم پس از انتقال به شیراز نزد درخشان بازپرس دادسرای جنایی شیراز بازجویی شد.

متهم دماغ عملی در بازجویی های اولیه به داشتن تبر، جرح با آن و حضور در درگیری اعتراف کرد. در بررسی سوابق این متهم فاش شد که وی دارای چندین مورد سابقه درگیری، جرح با چاقو و... است.

این پرونده به صورت ویژه در دادسرای جنایی شیراز رسیدگی می شود. پیش از این علي القاصي، رئيس كل دادگستري استان فارس گفته بود پرونده اين جنايت با حساسيت و بهصورت ويژه در دستگاه قضايي استان رسيدگي ميشود تا متهمان به سزاي عملشان برسند.

وی در نشست خبری اخیر خود عنوان کرده بود که پرونده عاملان این جنایت به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی برای برخورد با این دسته از افراد مصمم است.

۱۳۹۵/۶/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...