نسخه چاپی

وزیر كشور: سرمایه‌گذاری‌ها باید خارج از پایتخت انجام شود

وزیر كشور با اشاره به احداث فرودگاه در استان قزوین گفت: ظرفیت احداث فرودگاه در قزوین فراهم است و می‌تواند نقش مهمی در حوزه حمل و نقل و اقتصاد كشور داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی صورت گرفت با بیان اینکه با افتتاح و راه‌اندازی پنجره واحد در این استان گام‌های ارزنده‌ای در راستای تسهیل در امر سرمایه‌گذاری برداشته شده است، اظهار کرد: امید است با حرکتی جدی و عزمی راسخ بتوانیم در راستای اقتصاد مقاومتی گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه اقتصاد در کشور ادامه داد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در این حوزه طولانی بودن زمان دریافت مجوزها برای سرمایه‌گذاری است که در این راستا دولت تدابیری اندیشیده که اثربخش بوده است.

وزیر کشور عنوان کرد: یکی از اقدامات مطلوب دولت در امر اقتصاد و سرمایه‌گذاری که توانسته در سال‌های گذشته انجام دهد تسریع در روند سرمایه‌گذاری در تولید و اشتغال است.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: استان قزوین دارای سرمایه‌ها و ظرفیت‌های مطلوبی است که باید در حوزه اقتصاد و امر سرمایه‌گذاری مجوزهای سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران در آن یک روزه صادر شود چراکه این مهم در استان‌های دیگر از جمله کرمان و آذربایجان شرقی عملیاتی شده است.

وی با اشاره به نظریه دولت که سرمایه‌گذاری‌ها باید خارج از پایتخت انجام شود، بیان کرد: به دلیل گستردگی بیش از حد تهران امر سرمایه‌گذاری باید از خارج از این شهر صورت گیرد که استان قزوین با ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در راستای جذب سرمایه‌گذار موفق عمل کند.

وزیر کشور با اشاره به احداث فرودگاه در استان قزوین یادآور شد: ظرفیت احداث فرودگاه در قزوین فراهم است و می‌تواند نقش مهمی در حوزه حمل و نقل و اقتصاد کشور داشته باشد.

۱۳۹۵/۶/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...