نسخه چاپی

روش جالب یك دزد برای سرقت طلا از گاوصندق یكی از بستگان

به گزارش نما - ایران نوشت: 14 مرداد امسال مردی از ساکنان محله صادقیه با مراجعه به کلانتری 118ستارخان از سرقت گاوصندوق خانگی‌اش در زمان خالی بودن 2 ساعته خانه‌اش خبر داد.

پس ازاعلام گزارش این حادثه و تشکیل پرونده، با دستور بازپرس ناحیه 2 تهران، تیمی از پایگاه دوم پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری این سارق وارد عمل شدند. با توجه به اینکه در ورودی محل سرقت بدون هیچ نشانی از تخریب باز شده بود، کارآگاهان به رد پای سارق یا سارقان آشنا رسیدند. مأموران پس از بررسی محل، متوجه دوربین مداربسته‌ای درنزدیکی خانه موردنظر شدند وپس از بررسی فیلم زمان حادثه، سارق را که کلاه و عینک گذاشته بود شناسایی کردند.
از آنجا که در این تصاویر چهره سارق بخوبی دیده نمی‌شد و شکی نبود که او از آشنایان مالباخته است، اقوام و نزدیکان شاکی به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفتند. سرانجام مرد 35 ساله‌ای به نام مهدی که شباهت زیادی به سارق خانه مورد نظر داشت به عنوان مظنون دستگیر شد. این فرد ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد، اما سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت:« چند روز پیش از حادثه در یک مراسم عروسی کنار صاحبخانه نشسته بودم، او کت خود را که دسته کلید خانه‌اش هم در آن بود کنارم گذاشته بود. در فرصتی مناسب دسته کلید را برداشتم، به یک کلیدسازی رفتم و از روی آن کلید یدکی ساختم و پیش از پایان مراسم آن را در جیبش گذاشتم. چند روزی اطراف منزل کشیک دادم تا بالاخره همه از خانه خارج شدند.بعدهم نقشه سرقت راعملی کردم.» پلیس با اعتراف های این سارق، خریدار طلاها را نیز در محدوده بازار تهران شناسایی و دستگیر کرد.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...