نسخه چاپی

سریالی كه برای محرم آماده پخش می‌شود

سریال ˝نفس شیرین˝ یك موضوع انسانی را به تصویر می‌كشد كه در بستر جامعه می‌گذرد.

به گزارش نما به نقل از هنرآنلاین: سریال ˝نفس شیرین˝ یک موضوع انسانی را به تصویر می‌کشد که در بستر جامعه می‌گذرد.

داریوش بابائیان مشاور پروژه سریال "نفس شیرین" به کارگردانی سیامک خواجه‌وند درباره این مجموعه ما گفت: تاکنون حدود 70 درصد از فیلمبرداری کار پیش رفته و کار در شهرک واوان همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: تا امروز علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری در مقابل دوربین رفته‌اند و به تازگی داریوش اسدزاده نیز به جمع بازیگران این سریال پیوسته است.

این تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در ادامه درباره موضوع و داستان بیان کرد: سریال "نفس شیرین" به تهیه‌کنندگی کیان بابائیان با مضمون اهدای عضو کودک، قصه‌ای عاطفی دارد و افراد زیادی را می‌بینیم که در این شرایط قرار می‌گیرند. قبلاً برای خانواده کسانی که عزیزشان دچار مرگ مغزی می‌شد اهدای اعضا کار راحتی نبود، اما امروز نگاه‌ها نسبت به این موضوع تغییر کرده است.

وی افزود: این سریال کاملاً در بستر جامعه می‌گذرد و یک کار انسانی است. به نوعی از آدم‌هایی می‌گوید که از افکار گذشته فاصله گرفتند و راحت‌تر تصمیم می‌گیرند که به دیگری زندگی ببخشند. "نفس شیرین" به سفارش سیمافیلم تولید شده ولی هنوز مشخص نیست از کدام شبکه روی آنتن برود، اما برای پخش در دهه محرم آماده نمایش می‌شود.

بابائیان در ادامه درباره پخش سریال‌های مناسبتی و تأثیر آن افزود: در درجه نخست قصه فیلم یا سریال باید همخوان با زمان پخش آن باشد. در این قصه نیز از آنجایی که برای پخش در ایام محرم آماده می‌شود موضوع عاشورا و پرداختن به این واقعه تاریخی وجود دارد و به تصویر کشیده می‌شود.

سریالی که برای محرم آماده پخش می‌شود

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "دختران انتظار" همچنین درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: فیلم سینمایی "چهار اصفهانی در بغداد" به کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز نیز به زودی اکران خواهد شد. این فیلم با مضمون دفاع مقدس در تهران و اصفهان جلوی دوربین رفته است. موضوع آن درباره فرار مغزهاست. یک کار کمدی- انتقادی که اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی و احسان فدایی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

وی در خاتمه با اظهار امید از تغییر و تحولات مدیریتی در سازمان صداوسیما بیان کرد: این روزها اوضاع تلویزیون بسیار بهتر از دوره‌های قبل شده است و مدیران جدید در معاونت‌های خود از افراد آگاه و کاربلد بهره گرفته‌اند که این باعث بهبود شرایط و اوضاع تلویزیون خواهد شد. در تلویزیون همواره مشکلات مالی وجود داشته است و بزرگ‌ترین مشکل برنامه‌سازان و تولیدکنندگان نیز همین امر بوده، اما امیدواریم با توجه به شرایط به وجود آمده و تغییر مدیریت به‌زودی شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم. چرا که وقتی تلویزیون تولیدات بهتری داشته باشد، قطعاً مخاطب نیز نگاهش به سریال‌های داخلی تغییر کرده و آن را دنبال می‌کند.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...