نسخه چاپی

سیاری: ارتش برای حفظ منافع ایران از هیچ تهدیدی هراس ندارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینكه باید در خط شهدا بود، گفت: حركت در مسیر سرخ شهدا نیاز امروز كشور است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در مراسم تشییع دریادار شهید غلامرضا شیرانی، با اشاره به حضور پرشور نیروهای مختلف نظامی و انتظامی در مراسم تشییع این شهید بزرگوار اظهار داشت: پیرو شهدابودن، در خط شهدابودن و حرکت با بصیرت در راه سرخ آنان، امروز مورد نیاز کشور است.

وی افزود: شهید شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک بود، وی فردی مومن، متعهد، ایثارگر، ولایت‌مدار و شهادت طلب بود، اینها ویژگی‌هایی است که در تمامی رزمندگان جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: شهید شیرانی با دانستن همه محدودیت‌ها و کمبوده،ا مسئولیت فرماندهی در سواحل مکران را پذیرفت و به مدت 9 سال به همراه خانواده در منطقه حضور داشت و تلاش کرد تا تدبیر فرمانده معظم کل قوا اجرا شود که نشان‌دهنده ولایت مداری این شهید والا مقام است.

دریادار سیاری اضافه کرد: شهید شیرانی بدون توقف و پرکار همواره در منطقه حضور داشت و به عنوان سرباز ولایت، تدبیر ولایت را اجرایی کرد؛ می‌توانیم امروز بگوییم شهید شیرانی، ایثارگر، مجاهد، خلاق، مبتکر و ولایت‌مدار بود و به صورت خاموش به مجاهدت و آبادانی منطقه مکران پرداخت.

وی ادامه داد: اگر امروز امنیت و پرچم ایران اسلامی در آب‌های آزاد جهان به ویژه منطقه خلیج عدن که گلوگاه اقتصادی ایران است، به اهتزاز درآمده به برکت حضور شهدایی مانند شهید شیرانی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش ایران هم‌دوش با سایر نیروهای نظامی و انتظامی و با پشتوانه مردمی در اجرای فرمان رهبر انقلاب، مبنی بر توسعه سواحل مکران و اقتدار دریایی تمام توان خود را به‌کار می‌بندد؛ ارتش نشان داده در دفاع از مرزهای آبی و حفظ منافع ایران و نشان دادن اقتدار کشور در آب‌های آزاد جهان از هیچ تهدیدی هراس ندارد و با شعار راه ما راه حسین (ع) است مسیر شهدا را ادامه می‌دهیم.

۱۳۹۵/۶/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...