نسخه چاپی

پسر 22 ساله در مشهد خانه‌اش را به آتش كشید

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از حریق یك منزل مسكونی در خیابان دلاوران این شهر، توسط پسر 22 ساله‌ای خبر داد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری 125، احمد مرندی اظهار کرد: مقارن ساعت 2:37 صبح امروز 21 شهریور ماه وقوع یک مورد حریق در محله دلاوران مشهد به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن عوامل گروه نجات و آتش‌نشانان به همراه نردبان و تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان سه ایستگاه شماره 23، 25 و 26 در محل مشاهده شد که طبقه همکف یک ساختمان مسکونی چهار طبقه در این محله دچار حریق شده و دود ناشی از شعله‌های‌ آتش مجموع طبقات فوقانی آن را فرا گرفته بود.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق و جستجو در میان دود و آتش به منظور اطمینان از عدم حضور ساکنان ساختمان در محل، گفت: آتش‌نشانان همزمان با قطع برق، گاز ساختمان و دیگر اقدامات ایمنی به اطفای حریق پرداختند و با اطفای آتش در کمترین زمان ممکن از گستردگی آن و سرایت به طبقات فوقانی جلوگیری کردند.

مرندی با بیان اینکه مجموع ساکنان ساختمان با مشاهده دود و آتش بلافاصله ساختمان را ترک کرده بودند، خاطرنشان کرد: بروز این آتش‌سوزی گسترده که بخش زیادی از منزل مسکونی تقریبا 80 متری را در بر گرفته بود، خسارات جانی نداشت.

وی خسارات مالی ناشی از این حادثه را بالا ارزیابی کرد و گفت: شواهد اولیه حاکی از این بود، پسر 22 ساله خانواده ساکن در طبقه همکف خود اقدام به آتش زدن این خانه کرده بود.

مرندی اضافه کرد: هنگام استفاده از کبریت در آشپزخانه موجب بروز آتش‌سوزی در این قسمت شده بود که وجود اقلام قابل اشتعال در مجاورت آتش منجر به گسترش و سرایت آن به مجموع منزل شد.

۱۳۹۵/۶/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...