نسخه چاپی

دلایل رای نیاوردن تفحص از شهرداری

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اخبار واگذاری املاك شهرداری، تاكید كرد: موضوع از طریق شورا با همكاری قوه قضائیه و شهرداری در دست پیگیری است.

به گزارش نما به نقل از مهر: نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اخبار واگذاری املاک شهرداری، تاکید کرد: موضوع از طریق شورا با همکاری قوه قضائیه و شهرداری در دست پیگیری است.

مرتضی طلایی در پاسخ به این سئوال که چرا طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری املاک و اراضی شهرداری تهران از سوی اعضای شورا رای نیاورد اما اعضا به طرحی با نام نظارت و بررسی رای دادند، گفت: آن‌ها که عنوان را تغییر دادند استدلالشان این بود که در قانون شوراها چیزی به نام تحقیق و تفحص نداریم به همین دلیل اسم عوض شد ولی محتوا همان است.

وی افزود: دلیل عمده این تغییر این بود که این طرح نرود در مسیر فرمانداری و احتمالا مورد اشکال واقع شود و برگردد.

طلایی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهدیم که یکسری اخبار پراکنده، غیر موثق و ناکامل در فضاهای مجازی پخش شده و به طور طبیعی مشکل ایجاد کرده است. این اخبار باید برابر قانون باید رسیدگی شود و انتظار مردم هم همین است.

وی ادامه داد: ما به آنچه نیاز داشتیم دسترسی پیدا کردیم یعنی اطلاعات به دست آمد، ارائه اطلاعات به مراجع ذی ربط هم انجام شده است.

طلایی تاکید کرد: آنچه مهم است اینکه مکانیزمی برای روشن شدن موضوع پیدا کنیم و این شد که از طریق شورا با همکاری قوه قضائیه و شهرداری افرادی را مشخص کنیم تا ظرف روزهای آتی این موضوعات روشن و شفاف شود و به اطلاع مردم برسد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه گفت: کمیته نظارت مسئول رسیدگی به این موضوع شده و نمایندگان به صورتی انتخاب شدند که همه دیدگاه‌ها را تحت پوشش قرار گیرد.

۱۳۹۵/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...