نسخه چاپی

نماینده اصلاح طلب مجلس: هنوز به این نتیجه نرسیده‌ایم كه از روحانی حمایت كنیم

نباید این تصور به وجود بیاید كه اصلاح طلبانی كه در مجلس هستند وكیل الدوله هستند و وكیل ملت نیستند.

به گزارش نما؛ عبدالکریم حسین زاده نایب ریس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره حمایت اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت:هرچه به فضای انتخابات نزدیکتر می شویم آنچه که دیده می شود و بیشتر به چشم می آید فضای تخریب است تا فضای تایید. تعاملاتی که امروز اصلاح طلبان چه در مجلس و چه در خارج از مجلس با بدنه دولت دارند، حمایت های که از سیاست‌های دولت می‌کنند و همراهی‌هایی که با وزراء دارند خودش یک نوع بروز و نمود واقعی حمایت و همدلی با دولت است.

عضو کمیسیون عمران در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران با بیان اینکه سیاست کلی جریان اصلاحات حمایت از روحانی و دولت است ادامه داد: اصلاح طلبان حمایت از آقای روحانی را آرام پیش می‌برند،اگر چه ما هنوز نشست و جلسه مشترکی پیرامون موضوع انتخابات نداشته‌ایم .

نماینده مردم اشنویه و نقده با تاکید براینکه در محافل سیاسی و غیر سیاسی حمایت‌مان از روحانی را اعلام کرده‌ایم تصریح کرد: البته ما در کنار اعلام حمایت ، حق نقد دولت را نیز برای خودمان قایل هستیم و نباید این تصور به وجود بیاید که اصلاح طلبانی که در مجلس هستند وکیل الدوله هستند و وکیل ملت نیستند در واقع ما در کنار حمایت از دولت نقدها و انتقاداتمان را نیز داشته‌ایم .

وی ادامه داد: هنوز به یک خروجی دقیق نرسیده‌ایم که در انتخابات آتی از چه کسی حمایت کنیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس یادآور شد: اگر اصلاح طلبان به این نتیجه برسند که ازآقای روحانی حمایت کنند قطعا حمایت خودشان از وی را دریغ نمی کنند .

نایب ریس فراکسیون امید درباره سخنان حجاریان مبنی بر اینکه روحانی خیالش از حمایت اصلاح طلبان راحت است و برای اینکه رای اصولگرایان را داشته باشد باید آنها را نیز جذب کند گفت: این تحلیل آقای حجاریان است و آن چیزی که وجود دارد این است که ما باید آقای روحانی را با یک پکیج محدودیت‌ها ،مشکلات و پتانسیل‌ها بسنجیم و بعد تحلیل ارائه دهیم. نمی توانیم آقای روحانی را به عنوان یک جزیره جدا بسنجیم و بگوییم وی هیچ محدودیت و مشکلی نداشته است و بعد این تحلیل را ارائه دهیم که آقای روحانی نسبت به آراء بدنه اصلاح طلبی خودش بی تفاوت است .
حسین زاده خاطرنشان کرد:ما به دنبال شرط و شروط برای حمایت از آقای روحانی نیستیم بلکه به دنبال یک فضای تعاملی و سازنده هستیم گرچه خیال وی نیز نباید از بابت اینکه اصلاح طلبان برای حمایت صددرصدی از وی تصمیم نهایی گرفته‌اند راحت باشد چراکه ما هنوز به نتیجه برای حمایت از او در انتخابات سال آینده نرسیده‌ایم.

۱۳۹۵/۶/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...