نسخه چاپی

عضو باند سرقت كه همدستش را در زندان كشته بود،از قصاص نجات یافت

به گزارش نما - ایران نوشت:بهمن سال 86 اعضای یک باند سه نفره به اتهام سرقت و قتل جوان 28 ساله‌ای دستگیر شده و پای میز محاکمه رفتند.

در حالی که دادرسی پرونده ادامه داشت یکی از اعضای باند به نام حمید در زندان خودزنی کرد و به کام مرگ رفت. بررسی شواهد نشان داد عامل اصلی کشته شدن جوان 28 ساله در جریان سرقت، یکی دیگراز اعضای باند به نام سامان بود و به همین خاطر قاضی با توجه به مدارک پرونده، این متهم را به اتهام قتل به اعدام محکوم کرد، همدستش خسرو نیز با حکم آزادی مشروط تبرئه شد. خسرو که پس از آزادی به زندگی عادی بازگشته بود چندی پس از رهایی از زندان با خودرویش تصادف کرد که در این حادثه مرد جوانی جان سپرد. دادگاه نیز او را به دلیل نداشتن گواهینامه روانه زندان کرد. به این ترتیب دو همدست قدیمی یکدیگر را بار دیگر در بند جنایتکاران ملاقات کردند.

سامان که بعد از محاکمه و آزادی خسرو از او کینه به دل گرفته بود با دیدن همدستش در زندان با او درگیر شده و در این نزاع سامان کشته شد. به این ترتیب خسرو که به اتهام قتل عمد در تصادف در انتظار حکم دادگاه بود این بار در پرونده قتل دوست قدیمی‌اش در جایگاه متهم قرار گرفت. رسیدگی به پرونده این قتل ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز خانواده مقتول با حضور در شعبه دوم دادگاه کیفری از حق قصاص گذشته و خسرو با رضایت اولیای دم بخشیده شد. در حال حاضر این پرونده از جنبه عمومی جرم در دست بررسی قرار دارد و قضات شعبه دوم برای صدور رأی وارد شور شده‌اند.

۱۳۹۵/۶/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...