نسخه چاپی

چه كسانی مشمول حذف جدید یارانه می شوند؟

معاون وزیر كار با اعلام اینكه یارانه افرادی كه بیش از ۳۵ میلیون تومان در سال درآمد دارند، حذف می‌شود، گفت: دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد.

به گزارش نما به نقل از "جام نیـوز"، معاون وزیر کار با اعلام اینکه یارانه افرادی که بیش از ۳۵ میلیون تومان در سال درآمد دارند، حذف می‌شود، گفت: دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد.


احمد میدری با اعلام اینکه دولت قصد حذف گسترده یارانه‌بگیران را ندارد، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای حذف یارانه ۳۰ میلیون نفر از جمعیت کشور در سال ۹۵ را ندارد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قانون بودجه امسال، دولت را مکلف به حذف یارانه ۲۴ میلیون نفر از جمعیت کشور کرده بود، افزود: بر اساس این قانون اگر دولت به وظیفه خود عمل نمی‌کرد، تخلف تلقی می‌شد و مشمول مجازات است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه مجلس شورای اسلامی این قانون را اصلاح کرده است افزود: در اصلاحیه مجلس این مجازات برای دولت حذف شد. میدری از حذف بیش از ۲۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران تا مرداد امسال خبر داد و افزود: این آمار نشان می‌دهد دولت به هیچ وجه قصد ندارد به‌صورت گسترده از تعداد یارانه بگیران بکاهد.

این مقام مسوول در وزارت کار تاکید کرد: دولت فقط یارانه افرادی را که سالانه بالای ۳۵ میلیون تومان درآمد دارند حذف می‌کند.

۱۳۹۵/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...